اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 15 بانوی گلف‌باز

علویون قهرمان مینی گلف بانوان قم شد

نایب رئیس هیئت گلف استان قم از پایان پیکارهای مینی گلف بانوان قم و معرفی نفرات اول تا سوم این دوره از پیکارها خبر داد.

علویون قهرمان مینی گلف بانوان قم شد

سمیه طلیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: با آموزش‌هایی که برای شناساندن این رشته بین بانوان و دختران علاقمند به گلف و مینی گلف برگزار کرده‌ایم، خوشبختانه روز به روز بر تعداد افرادی که برای حضور در فعالیت‌های این رشته ابراز آمادگی می‌کنند، افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: آنچه که بیش از همه ما را به کار و تلاش برای توسعه و رشد گلف و مینی گلف بانوان و دختران در قم دلگرم کرده است، استقبال بسیار خوب خانم‌ها و خانواده‌ها برای حضور دخترانشان در این رشته است زیرا گلف رشته‌ای کم هزینه اما نشاط آور است.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم افزود: از سوی دیگر با برگزاری متعدد مسابقات استانی سعی می‌کنیم کار و تلاش در این رشته را بیشتر تبلیغ کنیم تا نشان دهیم که بانوان قمی در رشته‌های گلف و مینی گلف می‌توانند موفق باشند.

وی با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان و همچنین با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در هیئت گلف استان قم برای راه‌اندازی آکادمی مینی گلف قم افزود: احداث و راه‌اندازی این آکادمی یکی از مهمترین نیازهای بانوان و دختران قمی علاقمند به گلف و مینی گلف بود.

طلیقی خاطرنشان کرد: این آکادمی با بهترین امکانات و تجهیزات شرایط خوبی را برای توسعه گلف و مینی گلف قم فراهم کرده است، به خصوص اینکه در بزرگترین مجموعه ورزشی شهر قم یعنی مجموعه شهید حیدریان و در مرکز قم واقع شده و دیگر بانوان علاقمند، نگران دوری مسافت مکان تمرین و مسابقات خود در این رشته ورزشی نیستند.

وی عنوان داشت: حتی در تعامل با نهادهای آموزشی نظیر اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه‌های قم، این رشته را به فضاهای آموزشی نیز برده‌ایم، با آنها تفاهم کرده‌ایم که از شرایط و امکانات موجود برای جذب بانوان به گلف و مینی گلف به خوبی بهره ببریم.

نایب رئیس هیئت گلف استان قم بیان کرد: علاوه بر این گام‌هایی که برداشته‌ایم، نگاه ویژه‌ای به برگزاری رقابت‌های استانی داشته‌ایم و در همین راستا یک دوره رقابت‌های مینی گلف را بین بانوان علاقمند به این رشته برگزار کردیم و نفرات برتر در پایان یک روز رقابت مشخص شدند.

وی اظهار داشت: 15 بانوی گلف‌باز در مسابقات مینی گلف بانوان قم با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت مریم علویون در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه معصومه کاظم‌پور و زهرا فراهانی در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول