اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک ناشر اصفهانی:

مافیای کاغذ از مشکلات حوزه نشر هستند

یک ناشر اصفهانی گفت: مافیای کاغذ هم یکی از مشکلات حوزه نشر است، مشکلی که توسط ناشر حل نمی‎شود.

مافیای کاغذ از مشکلات حوزه نشر هستند

معصومه نفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بحران کاغذ همچنان حوزه نشر را تهدید می‎کند و تا به حال که برنامه ریزی مناسبی برای آن انجام نشده است.

وی افزود: از حوزه نشر به عنوان فرهنگ مکتوب یاد می‎شود، اما این حوزه که می‎تواند باری از بحران‎های جامعه را حل کند خود با بحران کاغذ دست و پنجه نرم می‎کند.

ناشر اصفهانی گفت: نمی‎توان گفت دولت برای برطرف کردن مشکل کاغذ کاری انجام نداده است، اما همین که دولت کاغذ را از لیست کالاهای ضروری خارج کرد بزرگ‌ترین آسیب را بر آن وارد کرد.

وی ادامه داد: مشکل کاغذ با کارهایی همچون دادن وام و غیره حل نمی‎شود و اگر دولت نگران فرهنگ مکتوب کشور است مشکل کاغذ را حل کند تا ناشران هم به سرو سامان برسند و با خیال آسوده به حوزه نشر برسند.

نفری در ادامه تأکید کرد: بسیاری از آثار فاخر هستند که در نوبت نشر قرار دارند، اما به علت عدم وجود کاغذ از چاپ آنها معذور هستیم.

وی ادامه داد: مافیای کاغذ هم یکی از مشکلات حوزه نشر است، مشکلی که توسط ناشر حل نمی‎شود بلکه به دست دولت و یک هئیت نظارت قابل حل است.

انتهای پیام/63019/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول