اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان عنوان کرد

ضرورت ایجاد کتابخانه تخصصی مفاخر گیلان/مسکن مهر گیلان کتابخانه ندارد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: برای کتابخانه تخصصی مفاخر گیلان زمین در استان راه‌اندازی شود.

ضرورت ایجاد کتابخانه تخصصی مفاخر گیلان/مسکن مهر گیلان کتابخانه ندارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن نصرپور امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی گیلان اظهار کرد: مفاخر و چهره‌های ارزشمند بسیاری در زمینه‌های مختلف علمی، مذهبی و... در استان حضور دارند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مفاخر گیلان که حاوی آثار این بزرگان است به طور یقین نقش موثری در ترویج و گسترش امر کتابخوانی در استان دارد.

این مسئول با بیان اینکه جلسات انجمن کتاب گیلان به صورت منظم و در ماه یا هر فصل برگزار شود، متذکر شد: کتاب و کتابخوانی در جامعه اسلامی از جایگاه ممتازی برخوردار است و از این رو باید برگزاری جلسات مرتبط با این موضوع به طور منظم و با پیشنهادهای سازنده برگزار شود.

عضو شورای کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه ساخت کتابخانه باید در زمان احداث مراکز و مجتمع‌های بزرگ در دستور کار باشد، تصریح کرد: در ساختمان‌های مسکن مهر گیلان برای احداث کتابخانه برنامه‌ریزی نشده و مجتمع‌های مسکونی مهر این استان بدون کتابخانه است.

وی به معرفی فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز گیلان در زمینه ترویج امر کتابخوانی پرداخت و خاطرنشان کرد: سال گذشته دو هزار و 300 دقیقه برنامه در رادیو و 326 دقیقه برنامه در سیما و 238 دقیقه خبر در معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز گیلان تولید شد و به ترویج امر کتاب و کتابخوانی پرداختند.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول