اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان سرنخ خبر داد

پروسه طولانی کاغذ بازی با «سرنخ» پرویزی

کارگردان سرنخ گفت: تئاتر سرنخ در حقیقت به کاغذ بازی و پروسه طولانی اداری توجه دارد، که در بخش ویژه جشنواره تئاتر کمدی دنبال می‎شود.

پروسه طولانی کاغذ بازی با «سرنخ» پرویزی

لیلا پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نمایشنامه سرنخ نوشته حمید اخگر و با سبک نمایش «سرنخ» یک تراژدی کمدی، اجتماعی است و با بازی مریم موحدیان، جلیل جلالی، شیرین ریاضی، فرشاد فهیمی، جهانگیر نکویی، حسن جویره و جلیل جلالی به روی صحنه می‎رود.

وی افزود: داستان سرنخ داستان جوانی است که در حاشیه شهر زندگی می‎کردند که با گسترش شهر وارد شهر شده و در شب عروسی خود با بارش باران مواجه می‎شود و سقف خانه آغاز به چکه کردن می‎کند به همین جهت تصمیم می‎گیرد مجوز مرمت خانه خود را بگیرد.

کارگردان تئاتر سرنخ گفت: اما در راه گرفتن این مجوز متحمل سختی‎های زیاد و دوندگی‌های فراوانی در ادارات مختلف می‎شود و هر بار با یک جواب از سوی مسئولان روبرو می‎شود.

وی ادامه داد: این جوان روزی مجوز مرمت خانه خود را دریافت می‎کند که کل خانه او خراب شده است و حال باید پروسه طولانی را برای دریافت مجوز بازسازی و ساخت مجدد منزل طی کند.

پرویزی گفت: داستان سرنخ در حقیقت به کاغذ بازی و پروسه طولانی اداری توجه دارد.

وی در خصوص سوابق اجرای این تئاتر گفت: این کار زمستان سال گذشته اجرای عمومی رفته است که هم اکنون در بخش ویژه  جشنواره تئاتر کمدی اصفهان حضور دارد.

پرویزی در مورد سطح این جشنواره گفت: حضور چندین کارگردان مطرح در این جشنواره از نمادهای بارزی کیفیت رو به بهبود این جشنواره نسبت به سال‎های گذشته است.

انتهای پیام/63019/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول