اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس:

باقی‌مانده بودجه سال 91 در فرصت‌های باقی‌مانده جذب شود

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار فارس گفت: اعتبارات باقی‌مانده بودجه سال 91 در فرصت‌های باقی‌مانده جذب شده و برگشت نداشته باشد.

باقی‌مانده بودجه سال 91 در فرصت‌های باقی‌مانده جذب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، احمدعلی افکاری در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس با حضور نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی و مدیران این استان تشکیل شد، با بیان اینکه قانون بودجه سال 92 در هشت فصل و 146 بند به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده و به دولت ابلاغ شده است، اظهار داشت: در این قانون کل درآمدهای هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، 236 هزار میلیارد تومان است که درآمدهای عمومی 210 میلیارد و درآمدهای اختصاصی 25 هزار و 600 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: به منظور افزایش کارآیی مدیران در زمینه قانون بودجه، دفتر امور اقتصادی و دفتر بودجه استانداری تمام مواردی که در قانون بودجه مرتبط با حوزه اقتصادی و بودجه است را جمع‌آوری کرده و به صورت کتابچه در اختیار مدیران مربوطه قرار می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری فارس با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند اعتبارات باقی‌مانده بودجه سال 91 در فرصت‌های باقی‌مانده جذب شده و برگشت نداشته باشد، خاطرنشان کرد: مدیرانی که نتوانند بودجه اختصاص یافته دستگاه‌های خود را جذب کنند در ارزیابی عملکردشان تاثیر جدی دارد و در تخصیص بودجه سال آینده نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

در این جلسه توضیحاتی در مورد قانون بودجه سال 1392 توسط مدیرکل دفتر بودجه استانداری فارس ارائه شد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول