اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز خبر داد

افزایش بودجه استان البرز/‌ درآمدها‌ جذب شد‌

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز از افزایش بودجه این استان در سال‌جاری خبر داد.

افزایش بودجه استان البرز/‌ درآمدها‌ جذب شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیر یزدی ظهر امروز در در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: براساس قانون بودجه سال 92، درآمدهای استان البرز در مجموع هشت میلیارد و 196 میلیون ریال به تصویب رسیده است.

وی تصریح کرد: بودجه استان البرز در سال 92 نسبت به مدت مشابه در سال 91 حدود 19 درصد افزایش داشته است.

* 100 درصد درآمدهای مصوب در البرز محقق شده است

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال 91 نهادهای مسئول در مجموع 5 میلیارد و 808 میلیون ریال درآمد پیش‌بینی و مصوب کرده بودند، گفت: با اتمام سال و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها مشخص شد که در سال گذشته 5 میلیارد و 883 میلیون ریال در استان البرز درآمد محقق شده است.

یزدی ادامه داد: بنابراین در سال 91 درآمدهای مصوب استان البرز به طور کامل و 100 درصدی محقق شده و حتی از این رقم نیز درآمد بیشتری حاصل شده است.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی استان البرز در سال گذشته به طور کامل بودجه‌های پیش‌بینی شده را جذب کردند که این امر نشان‌دهنده تلاش دستگاه‌های اجرایی و مدیران و کارکنان آنها بوده است.

* استخدام جدید در البرز مشروط است

یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌ها که همزمان در استان البرز نیز برگزار شد، اظهار داشت: صدور مجوز استخدام جدید در دستگاه‌های اجرایی استان البرز مشروط بوده و این استخدام‌ها در منوط به جذب اعتبارات مالی است.

وی بیان داشت: بنابراین اگر اعتبار لازم تامین شود، مجاز به جذب و استخدام جدید هستیم.

این مسئول در ادامه به بودجه سال 92 استان البرز اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان تیر ماه گزارش‌های خود را در حوزه جذب تملک و دارایی دستگاه‌های مربوطه را به استانداری به صورت رسمی ارائه کنند.

امیر یزدی در پایان از دستگاه‌های اجرایی استان البرز خواست تا با توجه به نامگذاری سال‌جاری مبنی بر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در جهت تحقق منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی و نیاز کشور تلاش بیشتری انجام داده و اظهار امیدواری کرد که در سال‌جاری پس از تحقق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی بزرگی در استان البرز محقق شود.

انتهای پیام/2302/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول