اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در گفت‌وگو با فارس:

180 مصلای در دست ساخت داریم/منتظر تصویب بودجه در دولت جدید هستیم

معاون امور استان‌ها در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، گفت: 180 مصلای کشور در دست ساخت هستند و منتظر تصویب بودجه 92 این شورا در دولت جدید هستیم.

180 مصلای در دست ساخت داریم/منتظر تصویب بودجه در دولت جدید هستیم

عبدالعلی ابراهیمی در حاشیه مراسم معرفی امام جمعه جدید شهرستان گلوگاه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گلوگاه، گفت: از 730 شهر کشور که دارای امام جمعه هستند، 180 مصلای در دست ساخت داریم که نیاز به میلیاردها تومان هزینه دارند.

وی بدون اشاره به بودجه سال گذشته مصلی‌های کشور، اظهار داشت: با وجود اینکه در سال 91 بودجه ما مصوب شد اما اختصاص نیافت و در سفرهای استانی هزینه شد که البته در این سفرها ساخت مصلی‌ها هم از جمله درخواست‌های مردم و مسئولان بود.

ابراهیمی تصریح کرد: در بودجه سال 92 ردیفی برای مصلی‌ها نداریم اما مقرر شد دولت جدید اعتبار پیشنهادی این شورا را تصویب کند و منتظر تصویب آن هستیم.

معاون امور استان‌ها در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور همچنین درباره وضعیت اعتباری مصلای گلوگاه، اذعان داشت: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده اما به‌دلیل کمبود اعتبارات، نیمه‌کاره است و باید منتظر اعتبارات جدید باشیم.

انتهای پیام/86001/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول