اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم:

صبا نماد ورزش قم در کشور است / انتخاب مایلی کهن مردم قم را هم خوشحال کرد

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: صبا با فعالیت در چندین رشته ورزشی در حال حاضر نماد ورزش قم در کشور است.

صبا نماد ورزش قم در کشور است / انتخاب مایلی کهن مردم قم را هم خوشحال کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدرضا دهناد در مراسم معارفه سرمربی جدید، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در هتل المپیک قم تصریح کرد: در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اینکه تیم صبا افت و خیزهایی داشت اما در مجموع نتایج خوبی کسب کرد و عملکرد قابل قبولی داشت.

وی ادامه داد: با این حال انتظار این است که صبا در فصل جدید از هر نظر موقعیت خود را ارتقاء بدهد و در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هم نتایج خوبی کسب کند و هم در بین مدعیان لیگ برتر حضور قوی‌تری داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم عنوان داشت: مجموعه باشگاه صبای قم به غیر از فوتبال در رشته‌هایی مانند هندبال، کشتی و فوتسال و همچنین در سه رده سنی پایه فوتبال قم تیم داری می‌کند و از این نظر نماد ورزش قم در کشور به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: بعد از اتمام مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که با قرار گرفتن صبای قم در مکان دهم جدول رده بندی لیگ برتر همراه بود، بررسی زیادی بر روی چند گزینه از بین مربیان لیگ برتری داشتیم تا اینکه بهترین گزینه را انتخاب کردیم.

دهناد ابراز داشت: ملاک‌های زیادی را برای انتخاب یک مربی واجد شرایط به منظور سپردن هدایت تیم فوتبال صبای قم به وی در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نظر داشتیم که مهمترین آنها اخلاق مداری بود و خوشبختانه از این نظر محمد مایلی کهن را انتخاب کردیم، چهره‌ای که از نظر معنویت و اخلاق در کشور زبانزد است.

وی تصریح کرد: ما باید با توجه به موقعیت و جایگاه معنوی، مذهبی و فرهنگی قم یک نفر را به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم انتخاب می‌کردیم که از این نظر یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران و چهره‌های شناخته شده در عرصه مربیگری را به صبا آوردیم و مردم قم نیز از حضور مایلی کهن در تیم صبای قم خوشحال شدند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم از حمایت‌های استاندار قم از باشگاه صبا تقدیر کرد و یادآور شد: استاندار قم حمایت بسیار خوبی از صبا دارد و همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های ایشان تیم و باشگاه صبا است و مرتب پیگیر مسائل باشگاه صبا هست.

انتهای پیام/78002/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول