اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه:

بین دانشگاه‌ها و فضای عمومی جامعه حائل وجود دارد

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه گفت: در حال حاضر بین دانشگاه‌ها و فضای عمومی جامعه حائلی وجود دارد، که باید آن را برداشت.

بین دانشگاه‌ها و فضای عمومی جامعه حائل وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مرتضی پیری پیش از ظهر امروز در میزگرد بررسی نقش دانشگاه‌ها در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: مراکز علمی و آموزشی در تحقق یافتن منویات مقام معظم رهبری به ویژه حماسه سیاسی و اقتصادی نقش زیادی دارند.

وی افزود: باید به این نکته بپردازیم، که دانشگاه‌ها به چه میزان در تحقق یافتن انتظارات جامعه فعال بوده و نقش‌آفرینی کرده‌اند، ولی در حال حاضر می‌بینیم که بین دانشگاه‌ها و فضای عمومی جامعه حائلی وجود دارد، که باید آن را برداشت.

وی افزود: چنانچه بین دانشگاه و جامعه فاصله‌های عمیق ایجاد شود، به سختی می‌توان کشور را مدیریت کرد، بنابراین لازم است دانشگاه و جامعه در راستای رفع نیازهای متقابل یکدیگر به صورت مستمر گام‌های بلندی را بردارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط و مشکلات اقتصادی کشور منجر به این شد، که رهبر فرزانه انقلاب این عنوان را برای امسال انتخاب کنند، بنابراین تجمیع خردها و تلاش‌ها باید شکل‌ گیرد، تا توسعه موردنظر ایشان تحقق پیدا کند.

پیری به اعمال تحریم‌های ضدانسانی علیه کشورمان، اشاره کرد و اظهار داشت: کشورهای غربی در مجامع بین‌المللی به طور پیوسته بر کوس حقوق بشر می‌دمند، ولی اعمال و رفتارشان خلاف شعارهای مطرح شده است، زیرا با تحریم‌های اقتصادی به دنبال در تنگنا قرار دادن ملت‌ها هستند.

انتهای پیام/61003/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول