اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

مردم ایران حلاوت حماسه سیاسی را چشیدند

امام جمعه خلخال گفت: ملت ایران حلاوت و شیرینی حماسه سیاسی را در 24 خرداد با حضور حماسی خود چشیدند.

مردم ایران حلاوت حماسه سیاسی را چشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال اظهار داشت: مردم ایران حلاوت و شیرینی حماسه سیاسی را با حضور حماسی در 24 خرداد چشیدند و به دنبال آن حماسه اقتصادی را نیز خواهند چشید.

وی یادآور شد: ملت ایران با حماسه‌ای که خلق کردند تحریم‌های همه‌جانبه دشمنان بر علیه کشورمان را به فرصتی برای رشد و تعالی و توسعه کشور تبدیل خواهند کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال تصریح کرد: تمام مردم دنیا و در کنار آن مردم کشور آمریکا نیز متوجه اشتباهات خود شده‌اند و مخالف تحریم کشورمان هستند با وجودی که این تحریم‌ها نه تنها چرخ توسعه کشورمان و همدلی را متوقف نکرده بلکه باعث پیشرفت و رونق کشورمان در سطح بین‌المللی شده است.

رشتبری همچنین از برگزاری طرح رمضانیه در ماه مبارک رمضان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه همچنین فرماندار شهرستان خلخال نیز با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از نخبگان و دانشمندان شهرستان خلخال بیان داشت: برگزاری این همایش در واقع قدرشناسی از زحمات نخبگان شهرستان است و هر چقدر بستر شناخت صاحبان علم و هنر و اندیشمندان را برای آیندگان و نسل امروز فراهم سازیم جامعه در خواهد یافت که چه عالمان و گوهرهایی برای استمرار فرهنگی این کشور و شهرمان تلاش کرده‌اند.

هوشنگ محمدی تصریح کرد: کار فرهنگی توسعه‌محور در توسعه فرهنگی جامعه تاثیر‌گذار است و این عملی نخواهد شد جز حفظ همدلی‌ها و احترام به اندیشمندان و عالمان جامعه.

این مسئول افزود: جامعه ما باید با داشته‌های خود آشنا شود و برگزاری اینگونه همایش‌ها به شناخت بیشتر نسل جوان با تاریخ کشورمان و جامعه خود کمک خواهد کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال از دستگاه‌های ذیربط در امور برگزاری این همایش خواست تا با تعامل بیشتر این همایش به بهترین نحو ممکن در شهرستان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این جلسه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال نیز از فعال‌سازی دبیرخانه این همایش در شهرستان خبر داد و افزود: این همایش در نیمه دوم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سید احمد معصومی گفت: هدف عمده از برگزاری این جشنواره معرفی اندیشمندان و صاحبان علم شهرستان خلخال برای همگان است و با جلسات کارشناسی برگزار شده دبیرخانه همایش کار خود را از سر گرفته است.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: شهرستان خلخال از دیرباز مهد علم و فرهنگ و تمدن بوده و نقش اساسی در توسعه و تعمیق فرهنگ اجتماعی استان و کشورمان ایفا کرده است.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول