اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

بسیجیان نقشی حساس،‌ مهم و تاثیرگذاری در تحقق حماسه سیاسی داشتند‌

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: ‌بسیجیان نقشی حساس،‌ مهم و تاثیرگذاری در تحقق حماسه سیاسی داشتند‌.

بسیجیان نقشی حساس،‌ مهم و تاثیرگذاری در تحقق حماسه سیاسی داشتند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از این شهرستان، علی حدادی بعدازظهر امروز در نشستی با فرماندهان نواحی مختلف سپاه و ناحیه مقاومت ساوجبلاغ طی سخنانی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال‎جاری را به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین فرمودند و این نامگذاری مسئولیت و مسیر حرکتی ملت و مسئولان ایران اسلامی را به طور کامل تشریح کرده است.

وی تصریح کرد: در حقیقت رهبری معظم انقلاب اسلامی با درک صحیح شرایط داخلی و خارجی کشور، نیازهای اصلی و واقعی را با این نامگذاری بیان فرموده و خط اصلی و مسیر حرکت صحیح را برای مردم تبیین فرمودند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد افزود: در این روز ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی به فرمان رهبر و ولی خود لبیک گفته و با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ را در حوزه سیاسی خلق کردند.

حدادی ادامه داد: تحقق حماسه سیاسی که بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد، بسیجیان سراسر کشور به ویژه در شهرستان ساوجبلاغ نقشی حساس،‌ مهم و تاثیرگذار داشتند.

* همه باید برای تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنند

وی با تاکید بر اینکه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مکمل یکدیگر هستند، گفت: حال که مردم با حضور در پای صندوق‌های رای اعتقاد و ایمان خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند، فرصت بسیار خوبی برای خلق حماسه اقتصادی فراهم شده است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: در تحقق حماسه اقتصادی نیز سپاه و بسیج باید پیشگام و فعال بوده و حرکت‌های جهادی بسیجیان و سپاهیان به ویژه در اردوهای هجرت و طرح‌های جهادی مردم را در خلق حماسه اقتصادی یاری خواهد کرد.

حدادی با اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های بزرگی که توسط بسیج و سپاه طی سه دهه اخیر کسب شده است، گفت: هر جایی که بسیجیان وارد شدند، موفقیت‌های بزرگ و چشم‌گیری را شاهد بودیم و این امر به واسطه روحیه ایثار و فداکاری و ولایت‌مداری‌ بسیجیان و سپاهیان است.

* عملکرد بسیج سازندگی ساوجبلاغ در استان البرز نمونه است

در بخش دیگری از این نشست، فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ نیز طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نیرو به ویژه درباره اجرای طرح هجرت پرداخت و گفت: عملکرد بسیج سازندگی ساوجبلاغ در استان البرز نمونه بوده و این موفقیت‌ها حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی بسیجیان است.

احسان‌الله حاجی‌پور افزود: سپاه و بسیج شهرستان ساوجبلاغ در حوزه‌های مختلف به مردم خدمات‌‌رسانی می‌کنند و بخش مهمی از این خدمات به روستاییان و مناطق روستایی است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر تنها در حوزه روستایی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه شده که برای نمونه می‌توان به ساخت راه و پل‌های روستایی، بهسازی و نوسازی مساجد و مدارس روستاها و همچنین اجرای موفقیت‎آمیز طرح هجرت اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ در پایان گفت: همچنین با حضور در روستاها آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه‌های کشاورزی و دامداری به روستاییان ارائه شده که تمام این تلاش‌ها تنها برای خدمت به مردم و جذب رضایت آنها بوده است.

انتهای پیام/‌2302/ش‌40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول