اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر سوادکوه:

جامعه نسبت به مبارزه فرهنگی با مواد مخدر بی‌تفاوت نباشد

عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه با تاکید بر نقش فرهنگ در گسترش آموزه‌های دینی، گفت: جامعه اسلامی نباید نسبت به مبارزه فرهنگی با مواد مخدر بی‌تفاوت باشد.

جامعه نسبت به مبارزه فرهنگی با مواد مخدر بی‌تفاوت نباشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، موسی پهلوان صبح امروز در جلسه بررسی برنامه‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با اشاره به برگزاری برنامه‌های «تئاتر خیابانی با موضوعات اجتماعی» در شهرهای سوادکوه، گفت: برگزاری تئاتر خیابانی در شهرهای زیراب و شیرگاه با همکاری اداره بهزیستی شهرستان و با موضوع مبارزه با مواد مخدر انجام شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه به نقش برگزاری تئاتر خیابانی برای تنویر افکار عمومی در مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: آشنایی قشرهای مختلف جامعه به ویژه خانواده‌ها به عواقب پدیده مواد مخدر و تلاش برای بررسی ابعاد مختلف آن به زبان هنر از مهم‌ترین اهداف برگزاری تئاتر خیابانی است.

عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه کار فرهنگی، بازگرداندن انسان معتاد به هویت انسانی است، تصریح کرد: اعتیاد خانمانسوزی، بی‌هویتی، پوچ‌گرایی و مرگ را برای افراد معتاد به دنبال دارد.

پهلوان افزود: جامعه اسلامی نباید نسبت به مبارزه فرهنگی با مواد مخدر، بی‌تفاوت باشد و خانواده‌ها و مسئولان برای خشکاندن ریشه اعتیاد به مواد مخدر همکاری کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه، تقویت باورهای دینی را موجب آسایش اجتماعی و فردی ذکر کرد و یادآور شد: مراقبت از فرزندان توسط والدین براساس آموزه‌های دینی نقش پررنگی در جلوگیری از مواد مخدر دارد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول