اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان تاکید کرد

بانک‌های دشتستان آمار پرداخت تسهیلات اشتغال را اعلام کنند

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خواستار ارائه آمار پرداخت تسهیلات اشتغال توسط بانک‌های دشتستان شد.

بانک‌های دشتستان آمار پرداخت تسهیلات اشتغال را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان دشتستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری ظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار از اولویت‌های مسئولان شهرستان است و در این راستا تلاش بسیار زیادی انجام گرفته است.

وی افزود: همکاری بانک‌ها در ایجاد اشتغال پایدار بسیار تاثیرگذار است و امیدوار هستیم با تلاش و فعالیت بیشتر و بهتر بانک‌ها به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش در دشتستان خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، زندان، امور عشایر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و میراث فرهنگی بررسی لازم را در راستای برگزاری نمایشگاه فرش و صنایع دستی به عمل بیاورند و طی هفته آینده محصولات فرش و صنایع دستی را به نمایش بگذارند.

دهقان بر لزوم تقویت مشاغل خانگی تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی شامل بنیاد شهید، زندان و بسیج سازندگی، باید در جلسه آینده گزارشی از بازدیدهای خود ارائه کنند.

وی اضافه کرد: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهیم در زمینه تامین و جذب اعتبار متقاضیان معرفی شده به بانک رفاه پیگیری و نتیجه را به جلسه بعدی کارگروه ارائه کند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

دهقان خواستار ارائه آمار پرداخت تسهیلات اشتغال توسط بانک‌های دشتستان شد و گفت: بانک‌هایی که سرپرستی در شهرستان دارند، باید آمار را از شعب اخذ و به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند.

وی یادآور شد: همچنین بانک‌هایی که سرپرستی در شهرستان ندارند؛ شعبه مرکزی موظف است آمار عملکرد از دیگر شعب اخذ و به دبیرخانه کارگروه ارائه کند.

این مسئول بیان کرد: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان می‌خواهیم که تعهد ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان را از طریق استان، پیگیری و نتیجه آن را در جلسه بعدی کارگروه ارائه کند.

دهقان تصریح کرد: همچنین از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهیم که اعتبارات بنگاه‌های اقتصادی زود بازده را غیر از بخش کشاورزی از استان پیگیری و نتیجه را در جلسه بعد کارگروه ارائه کنند.

در این نشست، دستگاه‌های اجرایی شامل صنعت، معدن و تجارت، بهزیستی، صندوق مهر رضا (ع)، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد امام خمینی (ره) و امور عشایر بازدیدهای خود از کارگاه‌ها و بنگاه‌های اشتغال‌زایی را به‌صورت گزارش تصویری در قالب عکس ارائه کردند.

انتهای پیام/2452/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول