اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا خبر داد

اشتغالزایی 4 هزار نفر در واحدهای صنعتی و تولیدی صومعه‌سرا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از ایجاد اشتغال برای چهار هزار و 890 نفر در سطح واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان خبر داد.

اشتغالزایی 4 هزار نفر در واحدهای صنعتی و تولیدی صومعه‌سرا

محسن آهنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به اجرای تدابیر صنفی نظارت بر واحدهای صنفی ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان، اظهار کرد: طرح ضیافت با استفاده از تمام امکانات بخش اداری و پرسنلی به منظور ایجاد آمادگی در سیستم عرضه کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان در واحدهای صنفی صومعه‌سرا اجرا می‌شود.

وی، کالای اساسی از جمله برنج، شکر، گوشت، مرغ منجمد و حبوبات را در زمره کالای مشمول طرح ضیافت در صومعه‌سرا ذکر کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا، مرحله نخست از اجرای طرح مذکور را تشکیل گشت‌های مشترکی از تیم‌های بازرسی در این شهرستان عنوان کرد.

وی ادامه داد: بازرسی‌ها با حضور کارشناسان و بازرسان ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا در دو نوبت صبح و عصر در طول ماه رمضان انجام می‌شود.

به گفته آهنی، بازرسی‌های صنفی از نخستین ساعات اداری تا زمان افطار در سطح تمام واحدهای صنفی و با نظارت کامل بر عرضه کالای اساسی انجام می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا در سال‌های اخیر، تصریح کرد: در این مدت بالغ بر 212 فقره پروانه بهره‌برداری واحدهای صنعتی و تولیدی در صومعه‌سرا صادر شده است.

این مسئول گفت: برای اجرای این طرح‌ها حدود 688 هزار و 690 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده و بالغ بر دو هزار و 490 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

وی از اجرای 111 طرح صنعتی و تولیدی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی و با اجرای طرح‌های مذکور برای دو هزار و 400 نفر در صومعه‌سرا شغل ایجاد می‌شود.

آهنی، زیر ساخت‌های توسعه صنعتی صومعه‌سرا با توجه به وجود دو شهرک صنعتی در این شهرستان را مناسب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/84003/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول