اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

مسئولان به ظرفیت ورزش تویسرکان توجه ویژه داشته باشند

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان استانی و شهرستانی به ظرفیت و توانمندی ورزش تویسرکان توجه ویژه داشته باشند تا از این مهم به درستی بهره‌برداری شود.

مسئولان به ظرفیت ورزش تویسرکان توجه ویژه داشته باشند

محمد‌مهدی مفتح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه ورزش یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید مورد توجه مسئولان باشد، اظهار داشت: بنده به عنوان خدمت‌گذار مردم چه در شهرستان تویسرکان و چه در مجلس شورای اسلامی به مسئله ورزش توجه داشته و خواهم داشت.

وی با تأکید بر اینکه فراگیری نشاط و و پویایی، پیشرفت همه جانبه اجتماع را به دنبال دارد، ابراز داشت: ورزش به عنوان عاملی مهم و تأثیرگذار بر عملکرد نیروی انسانی به ویژه نسل جوان، سبب توانمندسازی مدیران کارآمد برای ساخت آینده کشور می‌شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس ادامه داد: در برنامه پنجم احکام قابل توجه و مناسبی برای نگاه ویژه بر امر ورزش‌ به ویژه ورزش‌های همگانی و قهرمانی تصویب شده است.

وی با بیان اینکه در برنامه پنجم ورزش‌های حرفه‌ای را از دولت منفک کردیم تا توسط درآمدهای حاصله خویش فعالیت و چرخه کارشان را بچرخانند، افزود: ورزش قهرمانی و همگانی زیر پوشش دولت قرار گرفت تا این دو نوع ورزش توسعه بیشتری پیدا کنند.

مفتح با تأکید بر اینکه شهرستان تویسرکان دارای ظرفیت ورزشی بسیار بالایی دارد، اذعان کرد: مصداق این ظرفیت مستعد حضور مردم در استقبال از مسابقات و کسب موفقیت‌های تویسرکان در این عرصه است.

وی تأکید کرد: مسئولان شهرستانی و استانی باید به این ظرفیت توانمند و مستعد توجه و نگاه ویژه داشته باشند تا از این مهم به درستی بهره‌برداری شود.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تأکید بر توجه به ورزش روستاها، افزود: ما در روستاهای تویسرکان نیاز به سالن‌های ورزشی و دیگر امکانات داریم.

وی توجه به امور هیئت‌های ورزشی از جمله تأمین کمک‌های مالی برای انجام مسابقات و ایجاد خوابگاه ورزشی را از جمله دیگر نیازمندی‌های شهرستان دانست و افزود: همه باید با تعامل در راستای پیشرفت و توسعه حرکت کنیم، تا شاهد رشد روزافزون ورزش شهرستان باشیم.

مفتح در پایان خاطر نشان کرد: برای پیگیری مشکلات سیستم و زیرساخت‌های ورزشی شهرستان تویسرکان با وزیر ورزش و جوانان ملاقات خواهم داشت.

انتهای پیام/89010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول