اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نیر:

شمشیر‌بازی اولویت دوم توسعه ورزش قهرمانی در نیر است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: ‌شمشیربازی اولویت دوم توسعه ورزش قهرمانی در نیر است که قطعاً به کسب مدال‌های قهرمانی در این رشته فکر می‌کنیم.

شمشیر‌بازی اولویت دوم توسعه ورزش قهرمانی در نیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر میر‌مرسلی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و مسائل رشته شمشیر‌بازی که با حضور رئیس هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل در نیر برگزار شد، اظهار داشت: هیئت شمشیربازی استان نمونه‌ای از یک هیئت با برنامه و رو به توسعه و پیشرفت است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه محوری، حرکت اصولی و پیگیری مستمر امور، مهمترین ویژگی مسئولان شمشیربازی استان است و همین موضوع باعث شده تا در کمتر از پنج سال شاهد رشد فزاینده شمشیربازی استان در سطح کشور باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر مهمترین چالش شمشیربازی نیر را بحث مالی و تجهیزاتی اعلام کرد و یادآور شد: متاسفانه سال 91 سالی بسیار سخت از نظر مالی برای ورزش استان بود و امیدواریم سال 92 چنین اتفاقی نیافتد چون با ادامه این روند شاهد افت شدید ورزش استان خواهیم بود.

میرمرسلی با تاکید بر حمایت قاطع خود از فعالیت هیئت شمشیربازی شهرستان نیر افزود: اختصاص سالن اختصاصی برای این هیئت در بهترین مکان ممکن و آماده‌سازی تجهیزاتی آن اولین قدم برای کمک به بازسازی مجدد هیئت این شهرستان بود که انجام پذیرفت.

این مسئول با تاکید بر اینکه شمشیربازی در جمع هشت هیئت اولویت‌دار این شهرستان در مکان دوم قرار دارد، از مسئولان هیئت استان خواست تا در حد توان در رفع و کاهش مشکلات شمشیربازی این شهرستان اهتمام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست که با حضور مسئولان ورزش شهرستان، بابا‌محمودی رئیس کمیته مسابقات هیئت استان اردبیل و تعدادی از ورزشکاران شمشیرباز این شهرستان در محل دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر برگزار شد، وضعیت فعالیت، مشکلات و کمبودهای هیئت نیر طرح و تصمیمات مقتضی برای رفع و کاهش آنها گرفته شد.

انتهای پیام/62004/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول