اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان:

ورزش بانوان خراسان‎رضوی جهش چشمگیری داشته است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش خراسان‎رضوی در بخش بانوان در سال‎های اخیر جهش قابل توجهی داشته است.

ورزش بانوان خراسان‎رضوی جهش چشمگیری داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ماندانا رسولی صبح امروز در جمع خبرنگاران عملکرد تمامی استان‎ها در حوزه ورزش بانوان را رضایت‌بخش توصیف کرد و اظهار داشت: خراسان‌رضوی همواره جزو استان‌های فعال و پیشرو در سطح ورزش کشور بوده است.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد استان‌ها بر مبنای چهار محور اصلی برگزاری مسابقات، اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی و تعداد نفرات اعزامی به اردوهای تیم ملی صورت می‌گیرد، گفت: تمامی این سرفصل‌ها و شاخصه‌ها به استان‌های مختلف ابلاغ شده و هر ساله در دو نوبت عملکرد ورزش بانوان استان‌ها در این چهار محور ارزیابی می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: با مطالعه نتایج ارزیابی‌ها می‌توان گفت خراسان‎رضوی همواره جزو استان‌های پر افتخار در ورزش بانوان بوده است.

رسولی در ارتباط با اقدامات انجام شده برای توسعه ورزش همگانی و ترویج فرهنگ ورزش در بانوان و حضور حداکثری آنان در این حوزه، تصریح کرد: با پیگیری سیاست‎های انقلاب اسلامی در حوزه بانوان هر ساله به تعداد بانوان ورزشکار، مربیان متخصص و داوران کارآمد اضافه می‌شود که این خود نشان از استقبال روزافزون این قشر از حوزه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی دارد.

وی برگزاری کلاس‎های مختلف داوری در سطح درجه یک، دو و سه در سراسر کشور، توجه به ورزش بانوان در استان‎های محروم‌ و افزایش توجه به ورزش‌های همگانی را از فعالیت‎های ورزشی وزارتخانه ذکر کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک و کسب مدال در مسابقات را از نتایج رضایت‌بخش این فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: امیدواریم در دولت جدید هم این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/70007/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول