اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزشی خبر داد

ارسال 170 چکیده و خلاصه مقاله به دبیرخانه کنگره ملی مدیریت ورزشی

دبیر چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزشی گفت: پیش از برگزاری کنگره و پس از انتشار فراخوان مقاله 170 چکیده و خلاصه مقاله توسط دبیرخانه کنگره دریافت شد.

ارسال 170 چکیده و خلاصه مقاله به دبیرخانه کنگره ملی مدیریت ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا فضلی ظهر امروز در حاشیه چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزش با محوریت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: پس از ارزیابی و داوری انجام شده 19 مقاله به صورت سخنرانی و 25 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.

وی در خصوص ویژگی این کنگره در مقایسه با کنگره‎های پیشین تصریح کرد: مشارکت ارزشمند برخی از همکاران پژوهشگر و اندیشمند در این کنگره از نقاط برجسته و متمایز این دوره به شمار می‎رود که با ارائه مقالات‎شان یافته‎های خود را به قضاوت و داوری گذاشتند.

هدف کنگره شناساندن سازمان‎های دانایی‎محور، پویا و آینده‎نگر است

دبیر چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزشی افزود: پیام این نقش ارزنده توجه به حضور موثر سرمایه انسانی در سازمانی دانایی‎محور، پویا و آینده‎نگر است.

فضلی بیان داشت: با توجه به نقش و جایگاه همایش‎های علمی در روند توسعه و کاربست دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی نخستین کنگره ملی مدیریت ورزشی در سال 1384 به میزبانی اصفهان برگزار شد که این کنگره با محوریت مدیریت سازمان‎ها و نهادهای ورزشی کشور در پایتخت فرهنگی جهان اسلام مورد استقبال قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همراه با افزایش تولید دانش تربیت بدنی و علوم ورزشی در شاخه‎ها و حوزه‎های تخصصی مختلف دومین کنگره ملی مدیریت ورزشی با محور ورزش و توسعه پایدار در سال 1387 به میزبانی استان فارس برگزار شد.

دبیر چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزشی یادآور شد: با برنامه‎ریزی و برخورداری از حمایت‎های لازم در سال 1388 سومین کنگره ملی مدیریت ورزشی با محور توسعه و بالندگی منابع انسانی به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گفته فضلی؛ چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزش با محوریت توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به مدت دو روز در 15 و 16 در گرگان برگزار می‎شود تا شاهد اتفاقات خوب و خوشایندی در حوزه ورزش باشیم.

انتهای پیام/83001/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول