اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم سال جاری در شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین یادواره شهدای ادوات فارس

رئیس ستاد یادواره شهدای ادوات استان فارس گفت: برای نخستین بار یادواره شهدای ادوات فارس در نیمه دوم سال جاری با حضور مقام‌های کشوری و استانی در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین یادواره شهدای ادوات فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسکندر دانشمندی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این یادواره، پنج پیش‌یادواره در هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های اقلید، سپیدان، در آذر ماه و در جهرم، فسا و کازرون در آبان ماه امسال برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برپایی یادواره شهدای ادوات از سه کتاب در زمینه عملیات این یگان در عملیات کربلای 5 رونمایی می‌شود.

رئیس ستاد نخستین یادواره شهدای ادوات استان فارس تصریح کرد: نیروهای ادوات از نظر وزنی، حجمی، تخصصی و آموزشی در قالب گردان‌های ضد زره، پشتیبانی از نیروهای پیاده را در جنگ تحمیلی بر عهده داشته‌اند.

دانشمندی بیان داشت: یگان‌های ادوات متشکل از لشکر 19 فجر، لشکر 33 المهدی و تیپ امام حسن (ع)، در سال‌های 65 و 67 نقش اساسی را در دوران دفاع مقدس داشته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: یگان‌های ادوات در استان فارس با بیش از 3 هزار نیروی رسمی، پاسدار، و نیز با تقدیم 300 شهید و ده‌ها جانباز، در دفاع از آرمان‌های امام راحل و سرحدات جمهوری اسلامی پیشگام بوده‌اند.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول