اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران خبر داد

برپایی یادواره شهدای بی‌سیم‌چی در ساری

معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات سپاه کربلای مازندران از برگزاری یادواره شهدای بی‌سیم‌چی دفاع مقدس در ساری در پنج‌شنبه هفته جاری در ساری خبر داد.

برپایی یادواره شهدای بی‌سیم‌چی در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، الله‌قلی محمدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اعلام اینکه مخابرات نیروهای مسلح و بسیج مازندران در طول جنگ تحمیلی 415 شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد، اظهار داشت: از این تعداد شهدا، 300 نفر بسیجی و کارکنان رسمی و وظیفه سپاه کربلا، 101 نفر کارکنان ارتش، 9 نفر کارکنان نیروی انتظامی، یک نفر جهادگر، یک نفر از بسیج هلال احمر و یک نفر از بسیج مردمی است.

وی ادامه داد: جوان‌ترین شهید بسیجی بی‌سیم‌چی مازندرانی شهید محمد انتظامی از قائمشهر و مسن‌ترین آنان بسیجی شهید قربانعلی توکلی‌لمراسکی 48 ساله از گلوگاه است.

معاون فناوری ارتباطات و اطلاعات سپاه کربلای مازندران به نقش اثرگذار بی‌سیم‌چی‌ها در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این خادمان جبهه و جنگ پا به پای فرماندهان در زیر بارش گلوله‌ها و آتش سنگین برای غلبه بر دشمن تلاش می‌کردند.

محمدی خاطرنشان کرد: دومین یادواره 415 شهید عاشورایی مخابرات دفاع مقدس مازندران با محوریت سرداران شهید عیسی اکبری، حجت‌الله مستشرق و محمد رضایی در حسینیه عاشقان کربلا برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این یادواره را انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از حماسه و پاکباختگی حماسه‌آفرینان عرصه مخابرات دفاع مقدس مازندران اعلام کرد و گفت: دفاع مقدس ما همچون نگینی می‌درخشد.

این مسئول اضافه کرد: دفاع هشت ساله ما به همه ملل به ویژه مردم مسلمان، ایمان اعتماد به نفس و امید به پیروزی بخشید و اقتدار قدرت‌های بزرگ را درهم شکست و آسیب‌پذیری آنان را عیان کرد.

 انتهای پیام/86004/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول