اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

یادواره شهدای 7 تیر در اراک برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر در اراک خبر داد.

یادواره شهدای 7 تیر در اراک برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عباس هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این یادواره ساعت 10 صبح فردا در محل سالن اجتماعات استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر این یادواره، مراسم مشابهی نیز در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، فاجعه هفتم تیر را رسوایی منافقین و مدعیان دروغین حقوق بشر دانست و اظهار داشت: فاجعه هولناک و غم‌انگیز هفتم تیر ماه از وقایع ماندگاری است که هیچ گاه از خاطره این ملت پاک نخواهد شد.

هاشمی ادامه داد: آیت‌الله شهید بهشتی و یاران فداکار وی سند مظلومیت ملت ایران در موضوع تروریسم هستند که با خون پاک خود نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی را بارور و تنومند کردند.

وی تأکید کرد: شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش زمینه محو کوردلان منافق و رسوایی فتنه‌های نیروهای پیاده نظام استکبار جهانی را فراهم کرد و آبروی آنان را ریخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تأکید بر این که مدعیان حقوق بشر همواره از اقدامات خرابکارانه و تروریستی گروهک‌ها در ایران حمایت کرده‌اند، گفت: ایران اسلامی نیروهای ارزشی بسیاری را به دلیل کینه‌توزی منافقان کوردل از دست داد که شهید بهشتی از جمله این نیروها بود.

هاشمی افزود: از مردم بصیر و قدر شناس استان مرکزی در خواست داریم با حضوری پر شور در مراسم یاد بود شهدای گرانقدر هفتم تیر، ضمن نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب و آرمان‌های امام راحل در مقابل چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/87001/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول