اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

تقویم یادواره‌های شهدای خراسان شمالی تدوین شد

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی از تدوین تقویم یادواره‌های شهدای خراسان شمالی در سال جاری خبر داد.

تقویم یادواره‌های شهدای خراسان شمالی تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید در چهارمین نشست کارگروه علمی مشورتی ایثار و شهادت اظهار کرد: بحث ایثار و شهادت همچنان از مباحث فرهنگی و از مؤلفه های پراهمیت دینی ماست که می‌بایست به این مهم توجه ویژه شود.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ارزش‌ها و اعتقادات شهدا را ضامن حفظ جوانان و نوجوانان در برابر هجوم فرهنگی و سیاسی دشمنان دانست.

ثابت‌قدم‌وحید با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تحریم ما هستند، افزود: در همین راستا ما نیازمند به توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم که می‌بایست نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پایبند باشیم.

مسئول دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان شمالی نیز در این نشست از صدور احکام بازرسین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان از سوی استاندار خراسان شمالی خبر داد.

مجتبی اطمینان، تعیین اولویت‌های دستور جلسات شورا و اجرای طرح بازرسی و همچنین تهیه و ابلاغ مجموعه فعالیت‌های کنگره شهدا، را از محورهای اصلی کارگروه عنوان کرد.

تدوین بانک اطلاعاتی شهدا، تهیه دستورالعمل‌های برگزاری یادواره‌ها، تشکیل کمیته یادواره‌ها و تدوین جدول زمان‌بندی آن در سال جاری و همچنین برگزاری نشست‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت دوره‌ای در دستگاه‌های عضو شورا از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/63001/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول