اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امیران ارتش

یادواره شهدای گمنام تپه نورالشهدا در آمل برگزار می‌شود

هفتمین یادواره سرداران غریب و شهدای گمنام تپه نورالشهدای آمل با حضور امیران و خلبانان ارتش در منطقه ییلاقی خوشواش این شهرستان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای گمنام تپه نورالشهدا در آمل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفتمین یادواره سرداران غریب و شهدای گمنام تپه نورالشهدای آمل جمعه این هفته با حضور امیران و خلبانان ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ییلاقی خوشواش این شهرستان برگزار می‌شود.

در ششمین یادواره شهدای گمنام تپه نورالشهدای این شهرستان که تابستان سال گذشته برگزار شد محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشت.

امسال نیز هفتمین یادواره این شهدای غریب از ساعت 15 روز جمعه این هفته در کیلومتر 45 محور هراز، جاده بلده، کیلومتر 11 به سمت روستای خوشواش برگزار می‌شود.

غلامحسین چیت‌فروشان مدیر تحقیقات و مطالعات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی از خلبانان هشت سال دفاع مقدس و همرزم سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی به همراه اردشیر کریم‌زاده از تیزپروازان هوانیروز در ایام دفاع مقدس و مدیر موزه هوانیروز که از همرزمان شهیدان شیرودی و کشوری است مهمان آملی‌ها خواهند بود.

همچنین حسنعلی عظیمی مدیرعامل کانون سنگرسازان بی‌سنگر و نماینده وزارت جهاد در دفاع مقدس به همراه سردار مرتضی قربانی از فرماندهان لشگر 25 کربلا در روزهای جنگ تحمیلی نیز خاطرات شنیدنی خود از نبرد با رژیم بعثی عراق را بازگو می‌کنند.

حاج صادق آهنگران از مداحان نامی کشورمان که رزمندگان و بسیجیان در ایام دفاع مقدس با نوحه‌های او خاطرات زیادی دارند برای شهدای گمنام تپه نور‌الشهدای آمل مدیحه‌سرایی می‌کند.

به گزارش فارس، مزار سه شهید گمنام در تپه نور‌الشهدای منطقه ییلاقی خوشواش این شهرستان قرار دارد و شهید محمد ابراهیمی‌اهوازی یکی از شهدای گمنام مدفون شده در این منطقه بوده که در سال‌های گذشته با آمدن به خواب والدینش محل دفن‌ خود را به آنها نشان داده است.

انتهای پیام/86012/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول