اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سمنان خواستار شد

برپایی یادواره‏های شهدا در سراسر استان سمنان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خواستار برپایی یادواره‏های شهدا در سراسر استان سمنان شد.

برپایی یادواره‏های شهدا در سراسر استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام جعفر رعایتی پیش از ظهر امروز در یادواره 19 شهید روستای کلامو که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان شاهرود و استان سمنان و خانواده‏های معظم شهدا در حسینیه روستای کلاموی بسطام برگزار شد، در سخنانی بر ادامه دادن راه شهدا در حفظ انقلاب و اسلام تاکید کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین تجلیل از مقام شامخ شهدا را وظیفه تک تک مردم ایران برشمرد و بر ادامه راه آن‌ها تاکید کرد.

رعایتی خواستار برپایی یادواره‏های شهدا در سراسر استان سمنان شد و این اقدام را تجلیل از ایثارگری‏های جوانان این مرز و بوم دانست.

همچنین حسین قنبریان، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و منتخب شورای اسلامی شهر شاهرود خاطراتی را از دوران دفاع مقدس و از خودگذشتگی‏های رزمندگان شاهرود بیان کردند.

بر اساس این گزارش؛ این یادواره به همت پایگاه شهید بهشتی حوزه مقاومت بسیج کربلای سپاه شاهرود و ستاد یادواره شهدای روستای کلامو برگزار شد و اجرای تواشیح، مدیحه‏سرایی و قرائت دکلمه از دیگر برنامه‏های این یادواره بود.

لازم به ذکراست؛ از شهدای والامقام روستای کلامو می‏توان به شهیدان احمد و مهدی فضلی، شیخ علی مظفری، علی‏اکبر ترشیزی، مهدی صبوری و علی باقریان اشاره کرد.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول