اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور کتابخانه‌های همدان‌ خبر داد

کسب رتبه چهارم همدان در زمینه راه‌اندازی ایستگاه مطالعاتی

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی همدان‌ از کسب رتبه چهارم همدان در زمینه راه‌اندازی ایستگاه مطالعاتی خبر داد.

کسب رتبه چهارم همدان در زمینه راه‌اندازی ایستگاه مطالعاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ارشاد استعدادی ظهر امروز در جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی مطالعه مفید شهرستان همدان اظهار داشت: انجمن کتابخانه‌های شهرستان همدان در سال جاری به لحاظ کیفیت برگزاری جلسات در کشور رتبه نخست و در زمینه تشکیل جلسات در شهرستان‌ها رتبه سوم را کسب کرده است.

وی گفت: از حیث امانت و عضویت در کتابخانه‌ها و همچنین درآمد و خدمت رتبه اول را در بین پنج کتابخانه مرکزی کشور کسب کرد‌ه‌ایم.

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان همدان ادامه داد: این در حالی است که از حیث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و نیروی انسانی از کمترین سطح در بین پنج کتابخانه مرکزی کشور برخوردار بوده‌ایم.

وی در خصوص تحویل کتابخانه مریانج و تجهیز آن توسط امور کتابخانه‌های استان عنوان کرد: 100 میلیون تومان از طرف نهاد کتابخانه‌های کشور برای تجهیز وسایل و کتاب کتابخانه مریانج به استان رسیده که در صورت تحویل نسبت به تجهیز آن اقدام می‌کنیم.

استعدادی یادآور شد: از جمله اقدامات امور کتابخانه‌های استان در سال جاری شامل تجهیز 9 کتابخانه استان به دوربین مداربسته، راه‌اندازی شبکه (LAN) برای ارتباط رایانه کتابخانه‌ها با سایر منابع اشتراکی، راه‌اندازی شبکه اینترانت، راه‌اندازی سامانه ارسال و دریافت پیامک در دو کتابخانه مرکزی و آزادی همدان بوده است.

وی ادامه داد: در خصوص کار فرهنگی نگاه ما به صورت نگاه بارشی است به صورتی که همه افراد از این خدمات بهر‌ه‌مند شوند.

مدیرکل امور کتابخانه‌های همدان ابراز داشت: ما آماده هستیم تا با انعقاد تفاهمنامه با دستگاه‌های استان کار فرهنگی انجام دهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه مطالعاتی در سه فاز مختلف در استان همدان و کسب رتبه چهارم استان در کشور در این زمینه افزود: فاز اول ایستگاه مطالعاتی در مکان فرمانداری همدان، بیمارستان بعثت و صدا و سیمای همدان اجرا شد که در این فاز 30 هزار و 600 کتاب مورد استفاده قرار گرفت.

استعدادی گفت: فاز دوم ایجاد ایستگاه مطالعاتی نیز در بیمارستان آتیه و بهشتی، شعبه یک تأمین اجتماعی و استانداری همدان ایجاد شده که برای این فاز نیز 30 هزار نسخه کتاب در نظر گرفته شده و فاز سوم نیز در آینده اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/89007/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول