اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شجونی در گفت‌وگو با فارس

روحانی با کلیدهای خود قفل بیکاری و گرانی را باز کند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه روحانی با کلیدهای خود قفل بیکاری و گرانی را باز کند،‌ گفت: آمریکا دلش خوش نشود که مبارک دیگری فردا برای حکومت مصر انتخاب شود.

روحانی با کلیدهای خود قفل بیکاری و گرانی را باز کند

جعفر شجونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه خدا را شکر می‌کنیم که جامعه روحانیت مبارز یک رئیس جمهور تحویل جامعه داد، اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب یک کلید داشت و این یعنی قفل‌هایی را که کلید ندارد، باز خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه قفل‌هایی از جنس بیکاری و گرانی در کشور ما وجود دارد، تصریح کرد: خدا را شکر کشور ما امنیت دارد و شرایط کشور همچون همسایگان نیست.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه کشورهایی نظیر افغانستان با حضور آمریکایی‌ها رنگ آسایش را ندیدند، اضافه کرد: آمریکا مشکل کسی را حل نمی‌کند.

*روحانی به وعده‌های خود وفا کند

شجونی با تاکید بر اینکه حجت‌الاسلام روحانی در جامعه روحانیت مبارز بوده و حالا هم رای آورده است، تصریح کرد: از رئیس جمهور منتخب توقع داریم به وعده‌های خود وفا کند.

وی با اشاره به اینکه به حجت‌الاسلام روحانی کمک خواهیم کرد تا جامعه روحانیت را سربلند کند اضافه کرد: تمام هدف ما این است که به داد مردم برسیم.

*روحانی ثروت مملکت را درست خرج کند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در توصیه‌ای به حجت‌الاسلام روحانی گفت: ثروت مملکت را باید به بهترین شکل برای پیشرفت کشور خرج کرد.

شجونی با انتقاد از اینکه به ورزشکاری 200 سکه بهار آزادی داده می‌شود اما خانواده شهیدی محروم می‌ماند، تصریح کرد: دولت منتخب عدالتی را که همه ما در مورد آن حرف می‌زنیم محقق کند.

وی با تاکید بر اینکه بودجه مملکت نباید به یک طرف برود، اضافه کرد: تهران فقط ایران نیست بلکه همه جای ایران، خاک این کشور است.   

*آمریکا دلخوش به تغییر حکومت مصر نشود

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه با کنار رفتن مرسی از حکومت، انقلاب این کشور چه وضعیتی خواهد داشت،‌ اظهار کرد: مردم مصر انقلاب را دنبال می‌کنند و یک رئیس جمهور بهتر را روی کار خواهند آورد.

شجونی با تاکید بر اینکه آمریکا دلش خوش نشود که مبارک دیگری فردا برای حکومت مصر انتخاب شود، تصریح کرد:‌ مردم انقلاب را می‌خواهند و به دلیل انحراف مبارزه کردند.

*مرسی با سلفی‌ها رفیق شده بود

وی با اشاره به اینکه دولت مرسی از آمریکا پول می‌گرفت و با سلفی‌ها رفیق شده بود خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند آنچه لایق انقلاب مصر است برای مردم این کشور رقم بزند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز همچنین در خصوص گفتار مبلغان و خطبا در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خطبا باید برای مردم مسائل را به خوبی تبیین و روشنگری کنند و از آنجا که امام راحل فرمود سیاست ما عین دیانت ما است در خصوص مسائل سیاسی هم صحبت داشته باشند.

انتهای پیام/78008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول