اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام:

پایگاه جشن رمضان در مسجد جامع چرام برپا می‌شود

رئیس کمیته امداد چرام گفت: در ماه مبارک رمضان، پایگاه جشن رمضان در مسجد جامع چرام برپا می‌شود.

پایگاه جشن رمضان در مسجد جامع چرام برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌حسن مظاهری در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان با بیان این‌که بخش زیادی از کارهای کمیته امداد امام خمینی متوجه ماه مبارک رمضان است، گفت: قبل از ماه مبارک رمضان ما ستادی را در کمیته امداد امام خمینی تحت عنوان ستاد برنامه‌ریزی ماه مبارک رمضان داریم که به تدارک برنامه‌های این ماه می‌پردازیم.

وی ادامه داد: در سر فصل‌های مختلف در این ماه فعالیت داریم که یکی از این فعالیت‌ها بحث اکرام ایتام بوده و در سال گذشته حدود 47 حامی را جذب کرده و در حال حاضر 26 نفر از آنان حمایت‌ها را ادامه می‌دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام اطعام نیازمندان و بی‌سرپرستان را از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی چرام در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: سال گذشته یک‌هزار و 350 پرس تغذیه گرم را تهیه کرده و بین نیازمندان توزیع کردیم.

این مسئول با بیان این‌که حدود 2 هزار و 142 سبد غذایی بین نیازمندان در ماه رمضان سال گذشته توزیع شد، خاطرنشان کرد: طرح مفتاح‌الجنه، سرکشی مسئولان کمیته امداد امام خمینی از خانواده‌های نیازمند را داریم که امیدواریم به نحو مطلوب برگزار شود.

مظاهری تصریح کرد: امسال طرح حامی یابی را در نظر داریم و انتظار این است که مسئولان در پایگاهی تحت عنوان پایگاه جشن رمضان که در مسجد جامع چرام برگزار می‌شود، شرکت کرده و افراد متمکن را معرفی کرده و هر کارمند یک یتیم را حمایت کند.

وی با پیش‌بینی این‌که امسال یک‌هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود، از توزیع تغذیه گرم در مسجد جامع چرام خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان، طرح شجره طیبه را نام برد و گفت: اگر چه ما بیشترین مساعدت را از خیرین درون و برون استانی داریم اما انتظار می‌رود مردم و مسئولان شهرستان چرام هم در این امر پا پیش بگذارند.

مظاهری با اشاره به این‌که سرکشی از بیماران صعب‌العلاج در دستور کار کمیته امداد امام خمینی قرار دارد، اظهار امیدواری کرد که بتوان در این زمینه مساعدتی از مرکز گرفته و تقدیم بیماران کنند.

طرح توزیع نذورات مردمی در سه پایگاه شهری از دیگر فعالیت‌های در نظر گرفته شده در ماه رمضان است که مدیر کمیته امداد امام خمینی چرام به آن اشاره داشت و یادآور شد: طی حرکت قرآنی که سال گذشته در چرام داشتیم، پیشنهاد شد این شهر، شهر قرآنی معرفی شود چراکه در جایی سابقه نداشته در میدان مرکزی شهر با چنین جمعیتی از قرآن‌خوانی استقبال شود.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول