اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان‎رضوی:

اطلاع‌رسانی خوب مردم را تشنه معارف می‌کند

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‎رضوی گفت: اگر خوب اطلاع‌رسانی کنیم مردم تشنه معارف در مساجد می‌شوند.

اطلاع‌رسانی خوب مردم را تشنه معارف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، محمدحسین عبداللهی در همایش توجیهی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در تالار ادیب این شهر، اظهار داشت: 70 هزار مسجد در کشور وجود دارد و به 72 هزار مسجد دیگر در سطح کشور نیاز داریم.

وی افزود: اصولا کار فرهنگی یک نفره نیست و باید تیمی باشد و کار تیمی وظایفش تعریف شده باشد و هنگامیکه تمام این موارد در جایگاه خود قرار گیرند، نتیجه اثرگذار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‎رضوی ادامه داد: باید در مسجد به دنبال اصلاح امور باشیم و اگر کسی سلیقه‌اش با ما متفاوت است، نباید او را حذف کنیم.

عبداللهی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری بودجه ندارند و نباید بودجه دولتی داشته باشند، بلکه بودجه آنها باید از موقوفات، کمک‌های خیران، درآمدزایی خود آن تشکل و کمک‌های مراکز و سازمان‌های دولتی و غیردولتی تأمین ‌شود.

وی در ارتباط با روش‌های تهاجم فرهنگی دشمن از طرق مختلف به ‌ویژه ماهواره، گفت: 159 مدار تلویزیون بر روی کشور وجود دارد و 200 ماهواره، که از این تعداد 80 مدار تلویزیونی و 100 ماهواره در کشور ما قابل دریافت است و رسانه‌های بیگانه از این طریق می‌توانند تاثیرات خود را بر روی جوامع بگذارند.

انتهای پیام/70004/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول