اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گردشگری شهرداری تبریز عنوان کرد

تبریز آماده پذیرایی از گردشگران تابستانی با تمهیدات لازم

مدیر گردشگری اماکن تاریخی و موزه‌های شهرداری تبریز گفت: برای پذیرایی از گردشگران و مهمانان خارجی آمادگی کامل داریم و امیدوارم با تمهیدات انجام شده مثل سال‌های گذشته بتوانیم لحظات خوشی را برای گردشگران تبریز رقم بزنیم.

تبریز آماده پذیرایی از گردشگران تابستانی با تمهیدات لازم

محمدرضا عیوضی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز افزود: نخستین برنامه آموزش و تربیت تخصصی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته گردشگری بود که بحمدالله با 126 نفر آغاز شد.

وی اظهار کرد: در این دوره دانشجویان واحدهای درسی چون تاریخ تبریز، تاریخ محلات تبریز، آداب و معاشرت، فنون تورگردانی، فن بیان و روابط عمومی، مدیریت بحران در تور و موزه‌داری را گذرانده و 65 نفر موفق شدند که با موفقیت و اخذ نمره قبولی و مدرک معتبر جذب شهرداری تبریز شوند.

عیوضی تاکید کرد: در این کلاس‌ها از اساتید بزرگی چون استاد خاماچی و استاد قندگر بهره گرفته شد و خوشبختانه سطح کیفی این دوره بسیار بالا ارزیابی شد.

وی تصریح کرد: با همت شهرداری تبریز تعداد پنج اتوبوس به همراه راهنماهای تعلیم دیده در سطح شهر به صورت رایگان گردشگران را با مناطق دیدنی و تاریخی تبریز آشنا می‌سازند.

مدیر گردشگری شهرداری تبریز ادامه داد: در قالب طرح از من بپرس نیز 15 تاکسی در سطح شهر گردشگران را راهنمایی کرده و تا رسیدن به مقصد همراهی می‌کنند.

عیوضی گفت: به تمام گردشگران علاوه بر هدایت و راهنمایی اقلام فرهنگی چون نقشه تبریز به چهار زبان زنده دنیا، کتاب تاریخ و مناطق دیدنی تبریز و بروشور موزه‌ها اهدا می‌شود.

وی افزود: انتقال رایگان به اماکن تاریخی با راهنمایان متخصص و آموزش دیده و بازدید رایگان گردشگران از موزه‌های شهرداری از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است. 

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول