اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازرسی اخیر کارشناسان استاندارد بوشهر صورت گرفت

کشف و جمع‌آوری بیش از 200 رول ایزوگام غیراستاندارد از سطح بازار

کارشناسان استاندارد بوشهر در بازرسی از مراکز عرضه مصالح ساختمانی، بیش از 200 رول ایزوگام غیراستاندارد را در سطح بازار کشف و جمع‌آوری کردند.

کشف و جمع‌آوری بیش از 200 رول ایزوگام غیراستاندارد از سطح بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مدیرکل استاندارد بوشهر ظهر امروز در حاشیه بازدید از آزمایشگاه‌های همکاری در بوشهر در این باره اظهار داشت: پس از 3 بار تذکر به مراکز عرضه مصالح ساختمانی شهر بوشهر، کارشناسان استاندارد وارد مرحله‌ بعدی شده و ایزوگام‌های غیراستاندارد شناسایی شده را در سطح بازار جمع‌آوری کردند.

دکتر محمدرحیم بهره‌مند افزود: ایزوگام شرق، تک‌بام دشتستان، دماوند، عقیق، سایبام و شرق آوازه از جمله مصالح ساختمانی پوششی بوده است که کارشناسان این اداره کل از سطح بازار جمع‌آوری نموده یا طبق دستور قانونی، اجازه‌ی فروش آن‌ها را از فروشنده سلب کرده‌اند.

وی اظهار داشت: تخلفات و موارد منع فروش این محصولات شامل عدم درج نشان استاندارد بر روی ایزوگام و نیز جعل علامت توسط یکی از این محصولات بوده است.

مدیرکل استاندارد بوشهر در پایان تأکید کرد: سیاست این اداره کل، کنترل و نظارت بر بازار در جهت ارائه‌ محصول استاندارد و با کیفیت مطلوب به مردم است و کارشناسان استاندارد با بازرسی‌های ادواری، تمام تلاش خود را برای پاک‌سازی مراکز فروش و عرضه از محصولات غیراستاندارد یا تقلبی و اطمینان‌بخشی به مردم خواهند کرد و با توجه به ارتباط مستقیم استانداردها با سلامتی و ایمنی شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، بدون هیچ‌گونه چشم‌پوشی برخورد قانونی صورت خواهیم داد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول