اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف پاسخگویی به مشکلات مردم صورت گرفت

دیدار چهره به چهره بیش از 450 نفر با استاندار سیستان و بلوچستان

با هدف خدمت به مردم و پاسخگویی به مشکلات آنان، استاندار، معاونان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان با بیش از 450 نفر از مردم استان دیدار چهره به چهره داشتند.

دیدار چهره به چهره بیش از 450 نفر با استاندار سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، در این دیدار مردم از مناطق مختلف استان در گفت‌وگو و دیدار با استاندار به طرح مشکلات خود پرداختند.

استاندار سیستان و بلوچستان عمده این مشکلات را اشتغال، مسکن، معضلات مالی، معیشتی و تسهیلات نام برد.

حاتم ناروئی هدف از این دیدارها را بررسی مشکلات مردم از نزدیک عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این دیدارها بیش از 500 درخواست کتبی مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: بیشتر این درخواست‌ها مربوط به استخدام، کار و اشتغال هستند.

این مسئول افزود: برای رفع بخشی از مشکل اشتغال جوانان استان، مجوز استخدام حدود 3 هزار و 644 نفر اخذ شده است که با اختصاص اعتبار این مهم، قسمتی از مشکلات اشتغال در استان رفع شود.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اشتغال فقط استخدام در دستگاه‌های دولتی نیست، گفت: استان در زمینه صنعت، معدن، کشاورزی و تجارت ظرفیت‌های بسیاری دارد که جوانان و صاحبان سرمایه می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها، قسمت اعظمی از مشکل اشتغال جوانان را رفع کنند.

ناروئی همچنین رسیدگی به مشکلات مردم را موهبت الهی دانست و از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اداری استان خواست با صبوری و روی گشاده مشکلات مراجعان را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/75002/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول