اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از مردم عنوان کرد

حضور نمایندگان فرمانداری با کارت ویژه در تمام شعب اخذ رای

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از حضور نمایندگان فرمانداری در تمام شعب اخذ رای شهر تبریز با کارت ویژه ممهور به نشان مهر فرمانداری شهرستان تبریز خبر داد.

حضور نمایندگان فرمانداری با کارت ویژه در تمام شعب اخذ رای

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی در بازدید از چند محل مختلف اخذ رای در سطح شهر تبریز ضمن صحبت با مردم و متصدیان برگزاری انتخابات، در جریان مسائل انتخاباتی شعب اخذ رای قرار گرفت.

به گفته وی، نمایندگان فرمانداری در تمام شعبات اخذ رای حضور دارند و اگر رای‌دهندگان به هرگونه مسئله‌ای برخورد کردند، می‌توانند موضوع را با این نمایندگان که دارای کارت ویژه ممهور به نشان و مهر فرمانداری شهرستان تبریز هستند، مطرح کنند.

نصرتی در خصوص زمان برگزاری انتخابات نیز گفت: اخذ رای در تمام 3128 شعبه ثابت و سیار سطح استان به شکل همزمان و هماهنگ راس ساعت 8 صبح امروز آغاز شده است.

نصرتی تصریح کرد: هر تصمیم جدیدی که در زمینه تغییر ساعت رای‌گیری اعلام شود، بلافاصله از طریق رسانه‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی رسمی به استحضار عموم مردم حوزه انتخابیه خواهد رسید.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان آذربایجان‌شرقی از ساعت هشت صبح در 1324 شعبه شهری و 1804 شعبه روستایی در سطح استان همزمان با سراسر کشور در حال انجام است.

انتهای پیام/60001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول