اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

فرمانداری‌های ویژه در مازندران را مشروط افتتاح می‌کنم

استاندار مازندران تاکید کرد: فرمانداری‌های ویژه در مازندران را در صورتی افتتاح می‌کنم که شرح وظایف و اختیارات ویژه فرمانداری‌های ویژه نیز برای اجرا به استانداری ابلاغ شود.

فرمانداری‌های ویژه در مازندران را مشروط افتتاح می‌کنم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری که به سبب ابلاغ مصوبات دور چهارم سفر هیئت وزیران به مازندران برگزار شد، بیان داشت: بر اساس قانون با استقرار فرمانداری‌های ویژه، نقش و جایگاه فرمانداران در آن شهرستان، معاون استاندار خواهد بود.

وی با اعلام اینکه استاندار مازندران در حال حاضر چهار معاون ستادی دارد، خاطرنشان کرد: با استقرار فرمانداری ویژه در شهرهای آمل، بابل و تنکابن، معاون استاندار مازندران به هفت معاونت ارتقا می‌یابد.

استاندار مازندران اظهار داشت: بر اساس توافق در دولت، قرار بود سطح امکانات ادارات با استقرار فرمانداری‌های ویژه ارتقا یابد که تاکنون چنین نشده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مدیریت زباله‌ها در مازندران اشاره کرد و افزود: زباله‌های عفونی استان مازندران با کمک و ابتکار یک واحد تولیدی سوزانده می‌شود.

طاهایی از راه‌اندازی ایستگاه فضایی در شهرستان تنکابن خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام با تلاش مسئولان به ویژه رئیس مازندرانی سازمان هوا و فضایی ایران در حال پیگیری است.

استاندار مازندران به دولت منتخب پیشنهاد کرد تا درگیر مسایل حاشیه‌ای نشود.

وی حل مشکلات واحدهای تولیدی، حل مشکلات اقتصادی، اصلاح امور مربوط به سیاست خارجی و ....را از جمله اولویت‌های دولت تدبیر و امید برشمرد.

طاهایی از رسانه‌ها خواست تا با فضاسازی مطلوب رسانه‌ای به حفظ آرامش در مازندران کمک کنند.

استاندار مازندران پرداختن به زیرساخت‌های سواحل در مازندران را از اولویت‌های اساسی برشمرد و گفت: تسریح در حل مشکل زیرساخت هر کیلومتر از سواحل مازندران بر اساس برآورد مالی سال گذشته، یک و نیم میلیارد تومان پول می‌خواهد که این مبلغ بیشتر هم شده است.

وی از شیفتی‌شدن طرح‌های دریا در مازندران خبر داد و اضافه کرد: بیش از 30 طرح دریا در مازندران شیفتی است.

طاهایی درباره احیای نساجی مازندران گفت: این مسئله در دولت پیگیری می‌شود.

وی از عملیاتی شدن کارخانه کک‌سازی در مازندران و شهرستان سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: بقیه کار این کارخانه باید در شهرستان سوادکوه پیگیری شود.

استاندار مازندران از پیگیری مسایل فرهنگی در استان مازندران خبر داد و یادآور شد: به منظور اجرای کار ریشه‌ای فرهنگی در حوزه دفاع مقدس در پارک موزه دفاع مقدس قرار است عملیات اروند در جنگ در محوطه و رودخانه تجن ساری بازسازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مسایل حاشیه‌ای و پیرامونی دولت احمدی‌نژاد اشاره کرد و گفت: هنوز نفهمیدم که جریان انحرافی یعنی چه.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه سیاسی هستم اما به وحدت و همدلی نیاز داریم، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در صورتی موفق است که از حاشیه‌ها به دور باشد.

انتهای پیام/2296/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول