اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شبستر خواستار ارتقای بخش تسوج به فرمانداری شد

فرماندار شهرستان شبستر خواستار ارتقای بخش تسوج به شهرستان شد.

فرماندار شبستر خواستار ارتقای بخش تسوج به فرمانداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تسوج، جمشید عقلمندمرجانی ظهر امروز در جمع مردم تسوج در مسجد جامع این شهر از مسئولان خواست به علت اینکه این منطقه جزو مناطق محروم و کم برخوردار محسوب شده و آخرین نقطه استان آذربایجان‌شرقی است تبدیل این منطقه به فرمانداری موجب رفع برخی از محرومیت‌ها خواهد شد.

وی اجرای جاده تسوج ـ مرند را یکی از خواسته‌های دیرینه و به حق مردم این بخش عنوان کرد و اظهار کرد: با اجرای این طرح که بخشی از آن به صورت خودجوش و از محل خودیاری مردم این شهر اجرایی شده مسیر 120 کیلومتری فعلی به 22 کیلومتر کاهش خواهد یافت بنابراین انتظار می رود با عنایت مسئولان اتمام و اجرای کامل این طرح در ردیف اعتبارات ملی قرار گیرد.

بازگشایی محوطه مسجد جامع شهر تسوج

فرماندار شبستر بازگشایی محوطه مسجد جامع شهر تسوج را برای معرفی هر چه بهتر این اثر تاریخی ضروری دانست و گفت: وجود جمعیت 55 هزار نفری تسوج در گذشته قدمت تاریخی این اثر تاریخی را دوچندان می‌کند لذا باید ترتیبی اتخاذ شود تا با آزادسازی مسیر این خواسته مردم عینیت یابد.

وی از بهره‌برداری پروژه چهاربانده کردن محور شبستر ـ صوفیان تا پایان شش ماهه اول سال جاری خبر داد و اظهار امیدواری کرد با ادامه این امر در مسیر شبستر ـ تسوج شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم.

رئیس کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی همچنین از مسئولان استانی خواست با توجه به اینکه این منطقه جزو مناطق خشک و نیمه خشک است در انتقال آب ارس تمهیداتی انجام گیرد تا شاخه‌ای از آن با عبور از مسیر مرند به تسوج، تبعات خشکسالی‌های گذشته جبران شود. 

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول