اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت ارائه طرح‌های خوب در زمینه سبک زندگی

انجمن‌های فرهنگی هنری در سطح فارس حمایت می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از برنامه حمایتی جدی این اداره کل از انجمن‌های فرهنگی هنری این استان که طرح‌های خوبی در زمینه سبک زندگی مطرح کنند به جد حمایت می‌شود.

انجمن‌های فرهنگی هنری در سطح فارس حمایت می‌شوند

احمد همتی‌بوشهری امروز در حاشیه جلسه فرهنگ عمومی شهرستان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: به دنبال سیاست‌های کلی نظام مبنی بر اهمیت مباحث فرهنگی و هنری که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده این اداره در سال جاری این امر مهم را در رئوس برنامه خود گنجانده و به جد در این راستا برنامه حمایتی خود را آغاز کرده است.

وی افزود: استکبار جهانی تلاش گسترده‌ای را در بحث جنگ نرم علیه اهداف نظام اسلامی آغاز کرده و در زمینه‌های مختلف در تلاش بوده تا آسیب جدی به نقاط قوت فرهنگی و هنری نظام جمهوری اسلامی وارد سازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و سبک زندگی در شهرستان‌های این استان مورد بررسی و از برنامه‌های خوب در این زمینه حمایت می‌شود.

همتی‌بوشهری در ادامه از برگزاری دو کنگره بزرگداشت علامه علی دوانی و ناصر دیوان کازرونی در طول سال جاری در کازرون خبر داد و تصریح کرد: این اداره کل با همکاری مسئولان شهرستان کازرون بنا دارد در راستای ترویج و تبیین اندیشه‌های علمی و فرهنگی علامه دوانی و ابعاد شخصیتی و مبارزاتی ناصر دیوان کازرونی همایشی در خور برگزار کند.

وی ابراز داشت: در راستای ارج گذاری به سابقه مبارزاتی شهید دانشجو و مظلومیت و شهادت آن با زبان روزه توسط منافقان کوردل تندیس این شهید والامقام با همکاری اداره ارشاد اسلامی آماده و در یکی از میادین شهر کازرون نصب می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: انجمن‌های فرهنگی و هنری که بتوانند در زمینه‌های اهداف فرهنگی نظام و مقام معظم رهبری و به ویژه در سبک زندگی که مشکل اساسی جامعه بوده قدم خوب و مثبت بردارند مورد حمایت این اداره کل قرار می‌گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان گفت: انجمن‌های هنرهای نمایشی، تجسمی، شعر و موسیقی فاخری که در زمینه سبک زندگی جامعه طرح داشته باشند از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/‌2448/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول