اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس امنیت اخلاقی در اردبیل

باند تهیه و توزیع محصولات ضد فرهنگی در اردبیل متلاشی شد

با تلاش پلیس امنیت اخلاقی انتظامی استان اردبیل یک باند تهیه و توزیع محصولات ضد فرهنگی و غیرمجاز در اردبیل متلاشی شد.

باند تهیه و توزیع محصولات ضد فرهنگی در اردبیل متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در عملیاتی که عصر امروز و به صورت گسترده در سه شهر اردبیل، پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام شد، عوامل باند تهیه و توزیع محصولات ضد فرهنگی از قبیل سی.دی‌های غیرمجاز،‌ تجهیزات ماهواره و امکانات تهیه و توزیع اقلام غیر فرهنگی در یک غافلگیری واقعی دستگیر شده و سر کرده این باند به همراه سه نفر دیگر دستگیر شدند.

همزمان با انجام عملیات اطلاعاتی و شناسایی در مورد محل اقامت اعضای این باند در اردبیل در شهر بیله‌سوار و پارس‌آباد نیز اقدامات همزمان انجام شد و پلیس در یک حرکت منسجم و غافلگیرکننده توانست تمامی اعضای این باند و تهیه‌ و توزیع‌کنندگان آن را دستگیر کند و در این زمینه چندین باب مغازه را نیز که در این زمینه فعالیت داشتند، پلمب کرده و فعالیت آنها را تعطیل کرد.

کشف و ضبط 21 کیلوگرم کراک در گرمی

اما با تلاش مأموران انتظامی شهرستان گرمی 21 کیلوگرم مواد مخدر از نوع کراک و گراس کشف و ضبط شد و در همین رابطه افراد فعال این باند و قاچاقچیان دستگیر شدند.

با شناسایی و دستگیری عوامل تهیه و توزیع این مواد مخدر پنج نفر از عوامل اصلی دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین ماهیگیران قاچاقچی در نیر در دام پلیس افتادند.

مأموران یگان حفاظت محیط زیست اردبیل 845 قطعه ماهی رودخانه‌ای و شش هزار متر تور ماهی از متخلفان صید ماهی در سد یامچی نیر کشف و ضبط کردند.

این تعداد ماهی هنگام گشت و کنترل در محدوده سد یامچی از محل مخزن آبی این سد کشف شد که در این زمینه سه نفر قاچاقچی دستگیر و عوامل آن تحویل مقامات قضایی شدند.

متلاشی شدن دو باند قاچاق مواد مخدر در اردبیل

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اردبیل از متلاشی شدن دو باند قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد.

سرهنگ بهروز نیکنام در تشریح اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی سه روزه در استان اظهار داشت: در این طرح که به همت پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های استان اردبیل و به صورت همزمان اجرا شد، 55 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: نیروهای عمل‌کننده در این طرح دو باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی و چهار دستگاه خودرو را توقیف و ده‌ها عدد آلات و ادوات استعمال را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان تأمین آسایش و آرامش برای شهروندان را از عمده وظیفه نیروی انتظامی دانست و گفت: خروجی اجرای این‌گونه طرح‌ها رفاه و آرامش برای شهروندان بوده و مردم نیز در این راه باید با پلیس همکاری کنند تا ریشه اعتیاد از جامعه ما برکنده شود.

انتهای پیام/62001‌/ش‌30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول