اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج:

باند سارقان ویلاهای کرج متلاشی شد

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارقان ویلاهای کرج خبر داد.

باند سارقان ویلاهای کرج متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: افرادی که با تشکیل باندی اقدام به سرقت از منازل ویلایی در کرج کرده و سپس وسایل با ارزش آن‌ها را برای فروش در باغی به معرض نمایش می‌گذاشتند با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: روز گذشته در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش ظروف قدیمی نقره در باغی در منطقه ماهدشت، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.

این مسئول گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی جهت بررسی موضوع به صورت نامحسوس به آدرس مورد نظر مراجعه و پس از اطمینان از مسروقه بودن اموال سه نفر فروشنده ظروف قدیمی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

خیرخواهان ادامه داد: متهمان به نام‌های «حمزه»، «نعمت» و «موسی» در بازجویی‌های ماموران اعتراف کردند که حدوداً سه ماه است که به سرقت از منازل ویلایی در مناطق صفادشت، ماهدشت، محمد شهر، مشکین دشت، مهرشهر و سایر مناطق ویلایی‌نشین در کرج اقدام کرده و اجناس گرانبهای به سرقت رفته را برای خرید در باغ مورد نظر به معرض نمایش می‌گذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: متهمان در ادامه اعترافات خود اقرار کردند که اموال مسروقه را در باغ دیگری در همجواری محل دستگیری پنهان کرده‌اند که ماموران با هماهنگی مقام قضایی به باغ مورد نظر اعزام و موفق به کشف اموال مسروقه همچون ظروف نقره باارزش به ارزش 20 میلیون تومان، وسایل و لوازم صوتی، تصویری و برقی، گوشی موبایل، بیست دستگاه موتور برق ولتاژ بالا، چندین تخته فرش و یک دستگاه ترانس جوش به ارزش 100 میلیون تومان شدند.

سرهنگ خیرخواهان در پایان افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول