اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی سلماس:

متلاشی شدن 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سلماس

جانشین فرمانده انتظامی سلماس گفت: دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سلماس با همت ماموران کشف و متلاشی شد.

متلاشی شدن 2 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین رمزی صبح امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر که در محل سالن جلسات این فرماندهی تشکیل شد، اظهار داشت: دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر، در طول یک ماه گذشته در این شهرستان متلاشی شد، با تلاش‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، 18 نفر قاچاقچی دستگیر شد و بعد از تشکیل پرونده برای گذر از مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی اضافه کرد: پنج کیلو و 100 گرم انواع مواد مخدر، یک هزار و 500 عدد قرص و آمپول‌های روان‌گردان از این دو باند کشف و ضبط شد.

رمزی تریاک، هروئین، شیشه، قرص و آمپول‌های روان‌گردان را از جمله مواد مکشوفه از این باندها عنوان کرد.

در ادامه این جلسه حسن احمدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس، اظهار داشت: در یک ماه گذشته،30 نفر توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سلماس اضافه کرد: با متلاشی شدن این دو باند مواد مخدر، 15 دستگاه انواع خودرو حامل مواد مخدر متوقف شده است.

احمدی افزود: در راستای آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد با تلاش نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، دوره‌های آگاه‌سازی در مدارس و ادارات مختلف برگزار شده است.

وی از برگزاری نمایشگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته، برای آشنا شدن مردم با عوامل مخرب مصرف مواد مخدر و آشنایی آنها با انواع مواد مخدر در محل دادگستری، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول