اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر:

150 مبلغ ، ماه رمضان عازم ایرانشهر می‌شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: در ماه مبارک رمضان، ۱۵۰ روحانی و مبلغ دینی به نقاط شهری و روستایی شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان عزیمت می‌کنند.

150 مبلغ ، ماه رمضان عازم ایرانشهر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی به نقش علما در هدایت جامعه پرداخت و اظهار داشت: ماه رمضان، ماه قرآن و تفسیر است و باید کلام آسمانی محور امور در این ایام باشد.

وی بر اهمیت مسئله تبلیغ و ترویج مسائل دینی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: امروزه رسانه‌های بیگانه و بعضی مسلمان نماها علیه دین و مذهب تبلیغات سوء زیادی را آغاز کرده‌اند که علما و مبلغین نقش مهمی در خنثی کردن آن دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی ایرانشهر بیان کرد: انسان در ماه نزول قرآن، روحی پاک‌تر و ذهنی زلال دارد و بیش از دیگر ایام آماده شنیدن و عمل به پیام‌های آسمانی است.

بزمانی با تصریح بر ترویج فرهنگ قرآن، کمبود اعتبارات قرآنی را از جمله مشکلات این بخش اعلام و اذعان داشت: لازم است برای مباحث و فعالیت‌های قرآنی اعتبارات بیشتری پیش‌بینی شود.

وی برگزاری کلاس‌های قرآن آموزی، محافل انس با قرآن مجید، اهدای نرم‌افزارهای قرآنی، برگزاری جلسات تفسیر قرآن، برگزاری کلاس‌های عقیدتی و اعتقادی را از جمله فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

این مسئول متذکر شد: این کلاس‌ها با حضور روحانیون و مبلغین در مناطق شهری و روستایی ایرانشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول