اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت اجرایی بنیاد فرهنگی امام هادی(ع):

نیاز امروز مردم زبان روان مبلغان است

معاون اجرایی بنیاد فرهنگی امام هادی(ع) گفت: مبلغان باید براساس نیازهای مردم و مخاطب حرکت کنند و نیاز امروز مردم به زبان روان مبلغان و واعظان بیش ار پیش احساس می‌شود.

نیاز امروز مردم زبان روان مبلغان است

سید حمیدرضا سبط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به ضرورت برنامه‌های آموزشی برای هر قشر و در هر جایگاه، این بنیاد اقدام به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت کرده است.

وی بیان کرد: در این راستا بنیاد فرهنگی امام هادی (ع) به منظور ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌های مبلغان و طلاب برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان دوره‌های مختلف و متنوع در کشور برگزار می‌کند.

معاون اجرایی بنیاد فرهنگی امام هادی(ع) تصریح کرد: نخستین دوره کوتاه مدت آموزش طلاب و واعظان در دهه اول فاطمیه در اصفهان برگزار شد و بعد از بازخورد قابل قبول از سوی مخاطبان به فکر برگزاری این دوره‌های سه روز برای ماه مبارک رمضان و ماه محرم افتادیم.

وی تصریح کرد: این بنیاد فرهنگی در راستای توجه و اهتمام ویژه به مسائل فرهنگی دینی در کشور در نظر دارد دوره‌های مجازی درسی بلند مدت خود را با همکاری حوزه علمیه قم برای طلاب و مبلغان کشور برگزار کند.

سبط در ادامه افزود: مبلغان لازم است در مسیر نیاز مردم حرکت کنند و پاسخگوی این نیازها باشد و از جمله این نیازها زبان روان و شفاف سخنران‌ها و مبلغان است و مبلغان باید تلاش کنند برای محتوای سخنان خود روی منبرها مصداق بارز بیرونی بیان کنند.

وی اضافه کرد: این بنیاد فرهنگی در امور محتوایی آموزشی دوره‌های خود تاکید زیادی روی فن بیان و شیوه سخنرانی خوب و ارتباط بهتر و مستمرتر روحانیان با مردم است.

معاونت اجرایی بنیاد فرهنگی امام هادی(ع) در پایان از برگزاری و ادامه این دوره‌های سه روز آموزشی برای دیگر طلاب و مبلغان در روزهای آتی در استان‌های فارس، خوزستان و تهران خبر داد.

انتهای پیام/63001/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول