اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان صورت می‌گیرد

حضور یک هزار و 200 مبلغ از قم در همدان

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی همدان گفت: برنامه‌ریزی برای حضور یک هزار و 200 مبلغ از قم در همدان در ایام ماه مبارک رمضان در حال انجام است.

حضور یک هزار و 200 مبلغ از قم در همدان

حجت‌الاسلام علی‌مراد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اعزام مبلغان به روستاها در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان یک هزار و 200 مبلغ از قم برای امر تبلیغ وارد همدان می‌شوند.

وی با بیان اینکه مبلغان به همه روستاها اعزام نمی‌شوند، اذعان کرد: اعزام مبلغان به روستاهای دارای جمعیت کم و فاقد مسجد انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی همدان تصریح کرد: برخی روستاها مسجد دارند اما تا مردم آن روستاها درخواست اعزام مبلغ نداشته باشند، نمی‌توان به آنجا مبلغ اعزام کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر مبلغان از قم در همدان حضور می‌یابند، افزود: تقریباً به بیش از 96 درصد روستاهای استان که دارای شرایط مناسب و درخواست مبلغ دارند، مبلغ اعزام می‌شود.

کیانی به چگونگی بهره‌گیری از مبلغان کشور در همدان ابراز داشت: 30 تا 35 درصد مبلغان از قم، 60 درصد مبلغ بومی همدان و تعدادی هم از سایر استان‌ها در همدان حضور می‌یابند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی قابل اجرا در ماه مبارک رمضان در مساجد اظهار کرد: اقامه نماز در دو وعده به همراه سخنرانی برگزار می‌شود اما در برخی روستاها که ظرفیت دارند، کلاس ختم قرآن و کلاس‌های اوقات فراغت نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول