اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان:

34 مبلغ و مبلغه میهمان تابستانه همدانی‌ها هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: 27 مبلغ و هفت مبلغه از قم برای غنی‌سازی اوقات فراغت در ایام تابستان مهمان همدانی‌ها هستند.

34 مبلغ و مبلغه میهمان تابستانه همدانی‌ها هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برنامه‌های تبلیغات استان برای غنی‌سازی اوقات فراغت استان اظهار کرد: در راستای آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان 15 تا 23 سال، کلاس‌های شبهه‌شناسی در 20 پایگاه مساجد برگزار می‌شود

وی با اشاره به برگزاری 40 بوستان معرفت در سطح استان یادآور شد: بوستان معرفت کلاس‌های آشنایی با قرآن و مفاهیم قرآنی ویژه کودکان زیر 10 سال است که تابستان امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام مبلغان و مبلغه‎‌هایی از قم برای غنی‌سازی اوقات فراغت خبر داد و افزود: 27 مبلغ و هفت مبلغه از قم برای اوقات فراغت در ایام تابستان مهمان همدانی‌ها هستند.

وی با اشاره به برگزاری 22 کلاس آموزش قرآن کریم در سطح استان گفت: 13 کلاس آموزش مفاهیم قرآنی، 11 کلاس حفظ جزء 30 قرآن کریم و برگزاری 50 کلاس آموزش قرائت قرآن ویژه کارکنان دولت از دیگر برنامه‌های تابستان امسال به شمار می‌رود.

آزادیخواه بیان داشت: در ایام تابستان دوره‌های تربیت معلم ویژه پیش‌دبستانی و دوره‌های تربیت معلم سطح یک و 2 نیز برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنانش از برگزاری دو جشنواره قرآنی خبر داد و گفت: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان و جشنواره قرآنی جوان نیز در برنامه‌های امسال قرار دارد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول