اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قوچان:

50 واحد آموزشی در قوچان نیازمند نوسازی است

رئیس آموزش و پرورش قوچان گفت: با فعالیت 40 هزار دانش‌آموز و معلم در 379 مدرسه فعال در شهرستان قوچان، 50 واحد آموزشی نیازمند تخریب کامل و نوسازی است.

50 واحد آموزشی در قوچان نیازمند نوسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، علیرضا کلیدری ظهر امروز در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان قوچان که در سالن اجتماعات امام ‌رضا (ع) آستان‌قدس رضوی ‌برگزار شد با اشاره به این‌که انسان‌های بسیاری در طول تاریخ وجود داشته که نام و یادشان جاودانه شده است،‌ گفت: خیرین مدرسه‌ساز نیز نه تنها مشمول لطف و عنایت خداوند تبارک و تعالی قرار گرفته‌ بلکه آنان فرزانگان و فرهیختگانی هستند که قلبشان برای رشد و تعالی دیگران و فرزندان این مرز و بوم می‌تپد.

وی تأکید کرد: مدارس و زمین‌های اهدایی توسط خیرین نتایج خوبی به ارمغان آورده به طوری که 53 نفر از دانش‌آموزان در کنکور سال 91 در رشته‌هایی مانند پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی قبول شده‌اند که این نشان از جایگاه بزرگ نیروی انسانی در قوچان دارد.

رئیس آموزش و پرورش قوچان یادآور شد: با فعالیت 40 هزار دانش‌آموز و معلم در 379 مدرسه فعال در شهرستان قوچان، 50 واحد آموزشی نیازمند تخریب کامل و نوسازی است.

وی با بیان این‌که 19 پروژه نیمه تمام با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در قوچان وجود دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه تعلیم و تربیت تاکنون 40 واحد آموزشی، کتابخانه، درمانگاه، نمازخانه و سالن چندمنظوره ورزشی ساخته شده و در مجموع 53 قطعه زمین اهدا شده است.

کلیدری با اشاره به قرارگرفتن ساخت فرهنگسرای دانش‌آموزی و دانشگاه فرهنگیان در دستور کار آموزش و پرورش قوچان گفت: ساخت و تکمیل استخر سرپوشیده نیز جزو اولویت‌هایی بوده که نیمه تمام است و نیازمند کمک بیشتر مسئولان و خیرین است.

انتهای پیام/70004/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول