اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

اعضای شورای شهر قائمشهر باید به حرکت توسعه شتاب دهند

فرماندار قائمشهر گفت: اعضای جدید و سابق شورای شهر قائمشهر باید با آینده‌نگری و پرهیز از در جازدن به حرکت قطار توسعه سرعت ببخشند.

اعضای شورای شهر قائمشهر باید به حرکت توسعه شتاب دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک امشب در جلسه هم‌اندیشی اعضا جدید و سابق شورای اسلامی شهر قائمشهر با بیان اینکه در سال‌های اخیر فعالیت‌های عمرانی خوبی در شهر صورت گرفته؛ به برخی از این عملیات که موجب تبدیل شدن تهدیدها به فرصت شد، اشاره کرد.

وی، ساماندهی دو رودخانه سیاهرود و تلار، تشکیل سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، آرامستان‌ها، پسماند و تقویت سازمان آتش‌نشانی با ساخت ساختمان مجهز در چهار نقطه شهر، نوسازی بافت‌های فرسوده و هدایت آب‌های سطحی را از جمله اقدامات ناشی از تعامل و همکاری شورای شهر و شهرداری قائمشهر عنوان کرد.

فرماندار قائمشهر، برگزاری جلسات اینچنینی را اتاق فکری قلمداد کرد که همکاری و تعامل را برای برآوردن انتظارات دو طرفه در پی دارد.

پیرفلک خاطرنشان کرد: شورا اتاق فکر مردم برای توسعه شهری است و اعضا باید با نگاه به آینده برای شتاب دادن حرکت قطار توسعه در شهرمان همفکری کنند.

وی تأکید کرد: فکر کردن به گذشته و درجازدن مشکلی را حل نمی‌کند، برای رفاه و امنیت شهروندان همگام با دولت و شهرداری باید تصمیم‌گیری کنند؛ همچنین بستری‌های درآمدزا و مولد را در شهر فراهم سازند.

فرماندار قائمشهر، اولویت‌ها را در بودجه سال 92 طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام اعلام کرد و اذعان داشت: باید بپذیریم که در دوره گذشته در برخی کارها با برنامه‌ریزی و نگاه کارشناسانه عمل نشد.

انتهای پیام/86008/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول