اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن تا دیروز به مرزهای ما تیر‌اندازی می‌کرد؛ امروز به فکر‌های ما

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: دشمن، دیروز به سمتِ مرزهای ما تیر‌اندازی می‌کرد و امروز به مغز‌های کشور، دشمن را بشناسیم و دلش را هدف بگیریم.

دشمن تا دیروز به مرزهای ما تیر‌اندازی می‌کرد؛ امروز به فکر‌های ما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، آیت‌الله سید‌صابر جباری پیش از ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و روستای بهشهر، اظهار داشت: جریان فکری عظیمی در 24 خرداد 92 در ایران رقم خورد که همه دشمنان را مایوس کرد.

وی بیان داشت: از مردم ایران، از مردم بهشهر و روستاهای تابعه خوشحالم که به‌خوبی در این انتخابات شرکت کردند، چهره‌های خوب وارد صحنه شدند، این مجموعه در تاریخ ایران سابقه ندارد و در دنیا هم بی‌سابقه است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه جریان فرهنگی مملکت را یادتان باشد، خاطرنشان کرد: دشمن، دیروز به سمتِ مرزهای ما تیر‌اندازی می‌کرد و امروز به مغز‌های کشور، دشمن را بشناسیم و دلش را هدف بگیریم.

امام جمعه بهشهر، به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای بهشهر، توصیه کرد؛ شما سرباز اسلام هستید، به مردم خدمت کنید، خود و خودی نبینید، انحصارطلب نباشید، درست است که مردم چیزی به زبان نمی‌آورند اما از درون حرف می‌زنند، رقابت، بی‌رقابت، اکنون فصل رفاقت است.

آیت‌الله جباری همچنین درباره انتخاب دهیار و شهردار به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان بهشهر، گفت: اگر دهیار و شهردار انتخاب می‌کنید؛ لایق انتخاب کنید، فامیل انتخاب نکنید، برای آبادانی از «سرخ‌گریوه» و یانه‌سر گرفته تا «یکه‌توت» همه را به یک چشم ببینید، خدا را در نظر داشته باشید و سرباز امام زمان(عج) باشید.

 اگر کسی با مردم و نظام میزان نباشد سقوط می‌کند

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع اخیر مصر، تصریح کرد: سال گذشته انتخابات جمهوری در مصر انجام شد، اما مردم دو گروه شدند، یکی مخالف و دیگری موافق دولت، بالاخره ارتش برای پایان دادن به در‌گیری‌ها و اعتراضات به میدان آمد و مرسی برکنار شد.

وی افزود: اگر کسی با مردم و نظام میزان نباشد، سقوط می‌کند، خواه مرجع تقلید باشد، ارتشبد باشد، سیاست‌مدار وابسته به غرب و خواه شورا باشد.

امام جمعه بهشهر در پایان سخنان خود، خطاب به اعضای شوراهای اسلامی، گفت: قوی و قدرتمند عمل کنید، بگو‌مگوهای محلی را کنار بگذارید، احیاناً اگر از شهرستان گلایه دارید قانونی عمل کنید، منطقه، منطقه‌ای ولایی است باید منطقه‌ای گره بخورید و با بهره‌گیری از خرد جمعی و مدار قراردادن عقل به ایفای نقش بپردازید.

انتهای پیام/86001/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول