اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‎آباد:

حمایت از تولید داخلی عاملی موثر در کاهش پدیده قاچاق است

فرماندار خلیل‎آباد گفت: حمایت از تولید داخلی عاملی موثر در کاهش پدیده قاچاق است.

حمایت از تولید داخلی عاملی موثر در کاهش پدیده قاچاق است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‎رضوی، علی‌اصغر مرادزاده در جلسه ستاد قاچاق کالا و ارز شهرستان خلیل‎آباد، با بیان اینکه قاچاق پدیده‌ای شوم و مخرب است که خسارات زیادی را بر پیکر اقتصاد وارد می‌کند، اظهار داشت: علاوه بر این، تقویت بازارچه‌های مرزی، شتاب بخشیدن به صادرات، جذب سرمایه‌های سرگردان و ایجاد فرصت‌های شغلی از دیگر اقداماتی است که در کاهش قاچاق مهم و تاثیرگذار است.

فرماندار خلیل‌آباد به جایگاه مطلوب کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان در سطح استان خراسان‌رضوی اشاره کرد و افزود: امروز قاچاق منحصر به کالای خاصی نیست و طیف گسترده‌‌ای از کالاهای راهبردی، فرآورده‌های نفتی، عتیقه‌جات، مواد مخدر، گندم، آرد، کود شیمیایی و دام را در بر می‌گیرد.

مرادزاده عدم نظارت لازم گمرکی در مرزها، کم توجهی به کار آفرینی، کاهش تولید، تفاوت قیمت برخی از اجناس، نبود تعرفه مالیاتی مناسب و بیکاری را از جمله عوامل موثر در قاچاق کالا دانست و از متولیان امر و مدیران خواست تلاش بیشتری را برای جلوگیری از قاچاق کالا به عمل آورند.

انتهای پیام/70005/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول