اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رشد 213 درصدی ارزش ریالی کالاهای کشف شده

صابری: عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد خوب ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان قدردانی کرد و گفت: عملکرد این ستاد در سال گذشته بسیار خوب بوده است.

صابری: عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است

سید حسین صابری در حاشیه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: وقتی اسمی از قاچاق به میان می‌آید به دلیل فرهنگ‌سازی که انجام نشده بسیاری از مردم تصور می‌کنند قاچاق مواد مخدر منظور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همه مسئولان وظیفه داریم در این راه با فرهنگ‌سازی مردم را با قاچاق کالا و ارز و مشکلاتی که برای آن‌ها در زمینه اقتصادی ایجاد می‌شود، آشنا کنیم.

صابری در ادامه قاچاق کالا و ارز را صرفا یک کار تجاری خلاف قانون دانست و گفت: این کار خواسته و ناخواسته یک نفاق جدید است که کار قاچاقچیان کمتر از استکبار و کسانی که در حال ضربه‌زدن به کشور هستند، نیست.

صابری افزود: قاچاقچی کسی است که وارد یک بازی سیاسی ناخواسته شده و این‌گونه با زندگی و سرنوشت اقتصادی مردم بازی می‌کند و امنیت و سلامت و بهداشت مردم را به خطر می‌اندازد.

وی با اشاره به تلاش‌هایی که در مدت 10 ماه خدمت خود در این استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شده گفت: عملکرد همکاران ما در این ستاد خود گویای فعالیت خالصانه آن‌ها در راستای مبارزه با این پدیده شوم است و آمارها می‌گویند که تا چه اندازه در این راه تلاش شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های انجام شده و کسب رتبه‌های خوب و ارزنده کشوری و افزایش کشفیات را نمونه‌ای از این تلاش دانست و گفت: این عملکرد خوب نشان‌دهنده عزم جدی همه مسئولان است که باید در سال‌های آینده نیز ادامه یابد.

وی قاچاق کالا را تنها مربوط به واردات ندانست و افزود: در بخش صادرات از جمله در بحث سوخت هم قاچاق کالا صورت می‌گیرد که لازم است همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی و قضایی در این زمینه با قاطعیت وارد عمل شوند.

صابری قاچاق کالا و ارز را در اقتصاد مقاومتی یک آفت دانست و گفت: در این نوع از اقتصاد لازم است که با همه توان به کمک تولیدکننده برویم که یکی از این راه‌ها مسدود کردن راه‌های قاچاق کالا خواهد بود.

انتهای پیام/2571/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول