اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

کالای موجود در انبار بدون شناسنامه حکم کالای قاچاق را دارد

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان تیرماه مهلت شناسنامه‌دار کردن انبارهای کالا در این استان است و بعد از پایان این مهلت هرکالای موجود در انبارهای فاقد شناسنامه حکم کالای قاچاق را دارد.

کالای موجود در انبار بدون شناسنامه حکم کالای قاچاق را دارد

سید رحمان زمانی در حاشیه نشست کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در زمره استان‌های سطح سه در زمینه قاچاق کالا و ارز قرار دارد.

این مسئول مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد و 9 استان دیگر عملکرد بسیار خوبی تاکنون در ارزیابی‌ها داشته‌اند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در میان این 10 استان در زمینه‌های مختلف در سال گذشته رتبه‌های اول،‌ سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌ایم.

این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رشد 213 درصدی ارزش ریالی کالاهای کشف شده در استان و در سال 91 سخن به میان آورد و گفت: ارزش ریالی کالاهای کشف شده در سال 90 معادل با 134 میلیارد ریال و در سال 91 بالغ بر 420 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این دوره یعنی در سال 91 را یک‌هزار و 698 پرونده ذکر کرد.

زمانی کارهای فرهنگی انجام شده برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان را یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت این ستاد دانست و گفت: حضور مسئولان در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی و همچنین چاپ و توزیع انواع بروشورها و تراکت‌ها از کارهای خوب در این حوزه بوده است.

وی طرح منطقه‌ای کردن سوخت از جمله نفت‌گاز و شناسنامه‌دار کردن انبارهای کالا را دیگر اقدام مهم در این خصوص دانست و گفت: تاکنون 54 انبار کالا در استان شناسنامه‌دار شده است.

زمانی با ذکر این آمار در زمینه شناسنامه‌دار کردن انبارها در استان افزود: انبارداران تا پایان تیرماه امسال مهلت دارند که برای شناسنامه‌دار کردن انبارهای خود اقدام کنند و پس از این تاریخ هر نوع کالی موجود در انبارهایی که شناسنامه ندارند مشمول قاچاق کالا خواهند بود.

زمانی از مسئولان حاضر در کمیسیون قاچاق کالا و ارز درخواست کرد تا شخصاً در جلسات این کمیسیون تا آن‌جا که مقدور است حضور داشته باشند.

انتهای پیام/2571/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول