اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 8 پیروزی

صبای قم به نیمه نهایی فوتسال امیدهای کشور صعود کرد

تیم فوتسال امید صبای قم موفق به کسب جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور شد.

صبای قم به نیمه نهایی فوتسال امیدهای کشور صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات مرحله گروهی ششمین دوره لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور به کار خود پایان داد و سرانجام از گروه‌های اول و دوم، چهار تیم موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی شدند.

این در شرایطی است که امسال 14 تیم برگزار کننده دیدارهای مرحله گروهی بودند که بر این اساس تیم‌های فوتسال امید شهرداری رشت، فرش آراء مشهد، نیک اندیش اصفهان، ماکو جوان، میلاد تنکابن و صبای قم در گروه نخست حضور داشتند.

بازی‌های گروه نخست از مرحله مقدماتی به شکل رفت و برگشت به انجام رسید و بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تیم فوتسال فرش آراء مشهد میزبان بازی‌های دور رفت بود و دیدارهای دور برگشت به میزبانی تیم فوتسال میلاد تنکابن به انجام رسید.

فوتسالیست‌های صبای قم در مسابقات دور رفت که اوایل اردیبهشت ماه به میزبانی مشهد مقدس و در سالن شهید بهشتی این شهر به انجام رسید در شش بازی به مصاف حریفان رفتند که حاصل تلاش آنها کسب سه پیروزی و سه باخت بود.

صبای قم در دیدارهای دور رفت مرحله گروهی موفق به شکست تیم‌های فوتسال لار جوان، میلاد تنکابن و ماکو جوان شد اما در مقابل سه مدعی صعود از این گروه یعنی فرش آراء مشهد، شهرداری رشت و نیک اندیش (فولاد ماهان) اصفهان تن به شکست دادند.

نماینده فوتسال قم از مجموع دیدارهای خود در مرحله رفت بازی‌های گروه نخست مرحله مقدماتی 9 امتیاز کسب کرد تا شانس کمی برای راهیابی به مرحله نهایی رقابت‌ها داشته باشد اما این تیم در فاصله حدود 45 روز تا بازی‌های دور برگشت تمرینات خوبی برگزار کرد و کاملا متحول شده به مصاف حریفان رفت.

تیم امید صبای قم در دور برگشت که بازی‌های آن روزهای پایانی خرداد تا سوم تیر ماه به میزبانی شهرستان تنکابن به انجام رسید بار دیگر در شش مسابقه حساس به مصاف حریفان رفت و البته قوی تر از مرحله قبل موفق به کسب نتایجی بسیار بهتر شد.

امیدهای صبای قم در شش مسابقه دور برگشت پنج بار پیروز شدند و تنها در یک مسابقه مقابل جدی‌ترین رقیب خود یعنی نماینده رشت تن به تساوی دادند تا بدین ترتیب همراه با تیم شهرداری رشت جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

صبای قم از دور برگشت مرحله گروهی توانست تیم‌های لار جوان، فرش آراء مشهد، نیک اندیش اصفهان، میلاد تنکابن و ماکو جوان را شکست بدهد و تنها در مقابل تیم شهرداری رشت به تساوی رسید و به همراه این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا به همراه تیم‌های فوتسال امید راه ساری و شرکت ملی و حفاری ایران برگزار کننده بازی‌های مرحله پایانی باشند.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول