اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدارهای مرحله گروهی پایان یافت

هشتمین پیروزی صبای قم برابر ماکو جوان در فوتسال امیدهای کشور

تیم فوتسال امید صبای قم هشتمین پیروزی خود در مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور را برابر تیم فوتسال ماکو جوان کسب کرد.

هشتمین پیروزی صبای قم برابر ماکو جوان در فوتسال امیدهای کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هر چقدر فوتسالیست‌های امید صبای قم دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی مسابقات ششمین دوره فوتسال امید دسته اول باشگاه‌های کشور را با کسب نتایج نسبتا ضعیف به پایان رساندند، در عوض دیدارهای دور برگشت فرصت قدرت‌نمایی و بروز استعدادهای آنها بود.

فوتسالیست‌های صبای قم در ششمین و آخرین بازی خود از دور برگشت بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور در شهرستان تنکابن به مصاف تیم فوتسال ماکو جوان نماینده استان آذربایجان غربی رفتند.

این دیدار به سبب موقعیت دو تیم در جدول رده بندی گروه اول مقدماتی لیگ دسته اول فوتسال امید کشور از حساسیت زیادی برخوردار بود زیرا امیدهای صبای قم به دنبال قرار گرفتن در جایگاه‌های اول و دوم این گروه برای صعود به مرحله نهایی بودند و ماکو جوان برای فرار از خط سقوط تلاش می‌کرد.

بازی برگشت دو تیم در شرایط برگزار شد که در مرحله اول این مسابقات که اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد، تیم فوتسال امید صبای قم موفق به شکست حریف خود شده بود و این بازی برای ماکویی‌ها جنبه انتقامی داشت.

صبای قم با انگیزه و آماده از کسب چهار پیروزی و یک تساوی در پنج مسابقه گذشته خود گام به این دیدار گذشته بود و امید داشت که با شکست تیم ماکو جوان موفق‌ترین تیم بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لقب بگیرد و این اتفاق نیز رخ داد.

در این دیدار نزدیک و نفس‌گیر صبایی‌ها سه بار موفق به عبور دادن توپ مسابقه از خط دروازه تیم فوتسال امید ماکو جوان شدند اما در مقابل دو گل نیز از حریف دریافت کردند تا جدال سخت و حساس آنها در پایان 40 دقیقه تلاش مفید با برتری صبا به پایان برسد.

صبای قم از دیدارهای دور رفت مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور موفق به کسب سه پیروزی شده بود اما با کسب این نتیجه از دور برگشت پنج پیروزی در کارنامه خود به ثبت رساند تا بدین ترتیب قوی‌ترین تیم مرحله برگشت لقب بگیرد.

نماینده شایسته فوتسال قم پیش از این، موفق به شکست تیم‌های لار جوان، فرش آراء مشهد، نیک اندیش اصفهان و میلاد تنکابن و تساوی با تیم فوتسال امید شهرداری رشت شده بود و با کسب 25 امتیاز به کار خود در مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال امید کشور پایان داد.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول